Uncategorized

رواية أغتصاب مرات عمي كان السبب في شرمطة عيلتنا الفصل الرابع 4 – قصة سكس محارم

رواية أغتصاب مرات عمي كان السبب في شرمطة عيلتنا الفصل الرابع 4 – قصة سكس محارم

 

البارت الرابع

 

انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات

انا دلوقتي قاعد في بلكونه الشقة بتاعتنا ماسك كوبايه القهوة وبشرب فيها براحه وانا مستمتع بحاول اخفي توتري من الي جاي اول مره اسافر لوحدي واقعد حوالي تلات شهور بعيد عن اهلي ومع ناس غريبه معرفش ايه الي هيحصل بضبط لقيت والدي جاي يقف جمبي وبيقولي : مالك شكلك مش عاجبني لو خايف من شغل دا متروحش وشوف اي شغل تاني ولو مش عايز تشتغل خالص دلوقتي مفيش مشكله انت داخل علي ثانويه عامه
انا : لا يا بابا هروح لازم اعتمد علي نفسي شويه انا خلاص كبرت وحضرتك كتر خيرك عملت الي عليك ولسه الي هيدفع في ثانويه العامه اهو ممكن اشد معاك شويه انت لسه قمر وناجي وكمان انا عايز اجرب حاجه جديده واهو منها اروح اصيف يا حج ولا انت ايه رايك
ابويا : ماشي يا لمض بس خد نصيحتي يا ابني هناك انت مسؤول عن نفسك حتي لو محمد في ضهرك بس برضوا انت الي مسؤول عن نفسك انت رايح لا بتشرب سجائر ولا خمره ولا ليك اي سكه شمال عايزك ترجعلي زاي ما روحت عايز اصدق اني مخلف راجل متسبش ودك لصاحب السوء هيجرك للاذي بس عشان متبقاش احسن منه ولا تدي الامان للي يضحك في وشك الديب بيضحك في وش الخروف قبل ما يبلعه انت الي هتقرر حياتك هتمشي ازاي وهي خلاص سنه وانا مش هيكون ليا نفس رقابه عليك انت هتكون طالب جامعي تروح وتجي ولازم تقرر لوحدك
انا : يعني ايه يا حج هتسبني اعيش واقديها
ابويا : لا مش اوي كدا برضوا هفضل اتابعك ولو حسيت انك ماشي غلط هوقفك حتي لو فيها موتي أو موتك وانت عارفني
انا : اهدي شويه يا حج ما احنا كنا حلوين ايه الي جري بس
ابويا : صحيح مقولتليش عملت ايه بالألفين جنيه الي اخدتهم مني
يا نهر اسود انت لسه فاكر يا حج طب أقوله ايه دلوقتي
انا : اشتريت هدوم يا بابا انت عارف سفر وكدا
ابويا:ا سفر ايه يا روح امك انت واخدهم مني بقالك ٦ شهور وانت شغال من اسبوعين
انا : بصراحه انا اخدتهم ادتهم لواحد صحبي عشان يخلصلي حوار كدا
ابويا : ما تتكلم ياض في ايه
انا : بصراحه كدا في حد هكر موبيل نور واخد صور ليها من عليه وكان يبتزها وصحبي دا هكر اخدت مني الفلوس عشان يدخل يهكر موبيل الواد والكمبيوتر بتاعه ويجبلي صور ويفرمط اي نسخ لصور ديه من علي اي جهاز
كلام نزل علي ابويا زاي الصدمه ولقيته زعق فيا مره واحده : انت بتقول ايه وازاي متقوليش حاجه زاي كدا وتتصرف من دماغك في موضوع زاي دا
انا : اقول حضرتك عشان تقول لعمي هشام وهو يكسر عضمها وهي ملهاش اي زمب المجرد أن اخوك عايز اي حاجه عشان يضرب في عياله وكمان يا بابا هو. انا عيل ولا عويل قدامك انا خلصت الموضوع كله
ابويا : مسحت الصور والواد الي عمل كدا حصل فيه ايه مهو ممكن يكررها تاني
انا : بصراحه هو مش هيكررها تاني ولا هيقدر اصلي قطعتهوله وحطيته من ورا
ابويا : نعم عملت ايه
انا قطعتله قضيبه يا حج وحطيته من ورا عشان يكيف نفسه كويس بعد كدا وصورته وهو كدا عشان لو فكر يعمل حاجه يفكر كويس
عزيزي القارئ راعي اني بكلم ابويا برضوا لازم تكون محترم
ابويا: والواد جراله ايه دلوقتي حصله حاجه
انا : لا متقلقش يا حج كتمناله الجرح عشان يبطل نزيف وبعدها رمناه قريب من مستشفي وخلعنا وكمان الحوار عدي عليه مده يعني خلاص أدفن
لقيت ابويا تخدني في حضنه وبيقولي راجل يا عمر راجل يا ابني
فجاه لقينا محمد داخل علينا وهو بيستظرف كالعاده وبيقول : انا اسف يظهر اني جيت في وقت مش مناسب بس برضوا البلكونه مكان مينفعش فيه الحجات ديه
انا تعالي يا محمد تعالي يا حبيبي
اول ما محمد قرب مني رحت وأكله نص مسطحه علي الارض وقولتله دا بقي المكان المناسب ليك قوم يا اهطل
ابويا عمر اتلم واتاسف لابن عمك انا نازل دلوقتي لجدك اشوفه عايز ايه
محمد : سلام يا عمي تعالي ياض ولسه محمد جاي يضربني لقيت قمر جايه من وراه ونازله علي طيزه بمضرب دبان الواد اتنفض وانا فتصت علي روحي من ضحك وقومت ماسكه قبل ما يجري وراها لقيناها بعدت شويه وبتطلع لسانها وبتقول لمحمد : عشان تزعل اخويا تاني وطلعت تجري علي اوضتها
محمد ايه يا عم العفريته الي انت مربينها ديه تقريبا مسبتش حد في البيت معلمتش عليه حتي ابويا
انا مش قادر اخد نفسي من كتر الضحك هديت شويه وقولتله البودي جارد بتاعي يا حبي وكمان متقولش عفريته ديه جوهره البيت كله المهم جهزت نفسك لسفر
محمد اه جهزت نفسي يا اخويا بس سهر بنت زنانه عماله ترن عليا وعايزاني انيكها وانا مش طايقها بصراحه
انا انت ياض لسه بتكلمها مش قولتلك اقطع معاها بعد ما صورتها
محمد ما بصراحه يا عمر البت ملبن اوي وعليها طيز جامده بتترج زاي الجيلي متتسبش بساهل كدا وكمان يا اسطي سبني انبسط شويه ولا خلاص عشان انت اخدت مصلحتك من الحوار يبقي ظط في اي حاجه تانيه
انا: ياض يا عبيط هو انا ايه وانت ايه ياض بلاش هبل البت ديه احنا خلناك تنيكها عشان نكسر اخوها اكتر ما هو متبهدل أساسا لو عرف انك لسه بتنيكها احنا مش ضامنبن و كمان هي لو عرفت رد فعلها هي حتي ممكن اعرف الي احنا عاملناه وساعتها ممكن تاذيك يا حمار
محمد:, لا متخفش انا مامن نفسي اوي وواخد بالي من نور وعارف هي بتكلم مين وبتروح فين يعني محدش هيقدر ياذيني فيها وانا بعرف اسلك يا صحبي متقلقش اوي كدا
انا في دماغي : ما اختك الشرموطه هي السبب في كل المصائب ديه
انا : بس برضوا خد بالك احنا مش ناقصين انت هتعمل معاها ايه داوقتي احنا مسافرين بكره ولازم تخلص الموضوع دا في اسرع وقت بدل ما نكون هناك وتلاقي مصيبه حصلت هنا
محمد: يا عم متقلقش انا مظبط معها اني اقابلها انهارده في جيزه وهرزعها زبر نتنسهوش وأخلع منها بطريقه
انا : طب مش محتاج مساعده في طيز ديه يعني اي حاجه علي اخوك انا ممكن اساعد برضوا
محمد: يا اسطي ارحمني انت ايه نازل وأكل طالع واكل ما تسبني اكل لوحدي مره
انا : يا وسخ يعني أنا مش بشركك معايا في كل حاجه اتلم وكمان انت عارف ان اكتر حاجه بتشدني في الواحده هي بزازها وديه ايه عليها بز شبه حابيه المانجا وحلماتها نافره عايزه تتآكل
محمد : احا انت بتخوني يا عمر نمت معاها من ورايا انطق عرفت منظر جسمها ازاي
انا: محمد انا عارفني مبحبش الغباء بلاش هطل ماشي انا عرفت شكل جسمها من الصور والفديوهات الي معانا يا طور
محمد: تصدق صح معلش يا صحبي ظلمتك
انا : امشي يا محمد قبل ما ارتكب فيك جنايه
محمد: خلاص يا عم همشي انا ساعه كدا ولا اثنين واكلمك تجيلي بس افرض هي موفقتش
انا : احا ومن انتي شراميط ليهم راي ياض واحده شرموطه بتمص زبر هيفرق معاها زبر تاني في طيزها انت بس خليها ملط وملكش دعوه بالباقي
محمد : علي فكره فيلم قديم اوي الي انت هتعمله
انا: ملكش فيه انا هتعامل انت هتاخدها علي شقه ناصر الي في جيزه
محمد : اه هروح هناك وانت عارف مكان المفتاح يلا سلام
مشي محمد وانا بفكر في الفرسه الي اسمها سهر دخلت المطبخ عشان اغسل كوبايه القهوه ببص حو ليا لقيت دنيا هس ابويا وامي واخويا تحت عند جدي وقمر في اوضتها قولت اقعد معاها شويه قبل ما اسافر بكره البت كبرت بصراحه وبزازها بدأت تظهر وطيزها تدور لازم اخد بالي عليها اكتر من كدا دخلت عليها اوضتها من غير ما اخبط عشان تقعد تزعق بصراحه بتبقي عسل اوي وهي متعصبه اول ما فتحت الباب كانت قاعده بترسم علي سرير عادي بس اتنفضت من مكانها لقيت وشها احمر واتعصبت وبقيت تزعق وتقولي : انت اهبل يا عمر عيب علي فكره تدخل اوضه بنت من غير ما تخبط عيب كدا علي فكره افرض بغير هدومي ينفع تشوفني وانا عريانه مش عيب
انا وانا فطسان علي روحي من ضحك : كبرتي يا اوزعه وبقي عندك حاجات خايفه اشوفها
قمر : اه كبرت ولا حضرتك مش ملاحظ اني كبيره ولا ايه مش شايف دول وبقيت بتحط أيدها علي بزازها انا بصراحه استغربت من الي قمر عملته قمر مع انها لمضه لكن خجوله ازاي بتتكلم بشكل دا
انا : انتي جبتني كلام دا منين يا بت كلام دا مش كلامك
قمر : من نور مهي قالت كدا لمحمد اخوها لما دخل عليها الاوضه وهي عريانه
انا : وانتي سمعتيهم ازاي وهي كانت في أوضتها بتغير هدومها
قمر : ما انا كنت معاها في الأوضه وهي بتغير
انا : لا واحده واحده كدا بقي واحكيلي الموضوع من الاول
مشهد الجاي علي لسان قمر
انا كنت قاعده مع نور تحت عندها عشان كلكوا كنت قاعده معاها وكنا ينلعب في اوضه بتاعتها قومت اهزر معاها وضربتها لقيتها طلعت تجري ورايا في شقه وانا بجري منها و بنلعب عادي لحد ما مسكتني وبقيت عماله تزغزغ فيها ولقيت أيدها عامله تطلع علي صدري وتمسكهم جامد وبتقولي
نور: يخرب بيتك يا بت دا انتي لسه يا دوب 12 سنه وجسمك فاير وبزازك باينه شكلك هيبقي جسمك كرباج
قمر: عيب الي انتي بتقولي دا يا نور وعيب تمسكيني كدا انا هقول ماما عليكي عشان تعاقبك
نور: يا بت انتي هبله انا وانتي بنات زاي بعض عادي طب اقولك تيجي اتتفرجي علي جسمي واتفرج علي جسمك
قمر: لا انا خايفه ماما قالتلي مقلعش قدام حد
نور: وهو انا حد انا مش اختك الكبيره تعالي تعالي وقامت شدتني علي اوضه بتاعتها ودخلت وقفلت الباب قلعت التيشيرت والبنطلون وفضلت لابسه بانتي بتاعها وجات ناحيتي وقالتلي ها يا ستي اي رايك جسمي حلو
قمر : اه حلو
نور : طب تحبي تمسكيه عشان تشوفي هو فعلا حلو ولا لا
وملحقتش اكلم ولقيتها مسكت أيدي وحطيتها علي صدرها وبتقولي اضغطي عليه وافعصيه ولقيتها مسكت أيدي تفعص في صدرها زاي طماطم وقامت احطت أيدها عندي من تحت انا فجاه اتنفضت وخفت جامد وهي كان شكلها مبسوطه بس كنت خايفه منها وخايفه تقول ماما لا تضربني وفجاه لقينا البات اتفتح وكان محمد هو الي دخل علينا راحت نور قامت وقعدت تضرب فيه وتشتمه وطردته برا وانا علي طول طلعت اجري برا اوضتها والشقه كلها وهي ملحقتش تمسكني ونزلت قعدت مع تاتا لحد ما ماما جت وكنت خايفه اوي لا نور تقول لحد وتضربني
نرجع لمشهدي انا وقمر
انا كلام كان نازل عليا زاي الصدمه مش عارف اعمل ايه وماسك اعصابي بالعافيه من كلام عشان لو فقدت اعصابي انا ممكن اموت قمر في أيدي نور كانت عايزه تمارس سحاق مع اختي الصغيره ببص لقمر لقيتها لاحظت الغضب الي علي وشي وبقيت بتعيط وكشت جامد في نفسها وبقيت بتقولي : انا ولله ما كنت عايزه اعمل كدا هي الي عملت كدا عشان خاطري يا عمر متضربنيش أو تزعل مني
البت كان هيجلها ساكته قلبيه من رعب رحت مطبطب عليها وقولتلها انا مش هضربك انا زعلان منك ليه مجتيش قولتيلي علي طول
قمر: كنت خايفه تزعل مني أو نور تقولك اني انا الي عملت كدا وتضربني
انا قاعد بحللل كلام قمر في دماغي واحاول اوصل لسبب يخلي نور تعمل كدا
انا : بصي يا قمر من انهارده علاقتك مع نور تتقطع متتكلميش معاها خالص ولا تقعدي معاها في اي مكان لوحدكوا فاهمه خالص
قمر : حاضر فاهمه
انا : قمر هو لما محمد دخل عليكوا الاوضه نور غطت جسمها وبعدين راحلته
قمر : لا ديه راحتله وهي عريانه وبقيت بتشتم فيه حتي قلتله كلمه مفهمتهاش
انا: قالتله ايه ؟
قمر : قالتله يا خول
انا : قمر محدش يعرف حاجه عن الي انتي قولتيه ولا تقولي لاي حد مهما كان علي كلام دا وانا هتصرف والي قولتلك عليه تنفذيه نور اوعي تقربي منها ولا تقعدي معاها لوحدك ابدا ولا حتي تقعدي جمبها
لقيت قمر قامت وحضنتني جامد اوي بصراحه احلي حاجه في البت ديه اني لما بقرب ليها بحس اني بنضف من جوايا
قمر : انت احلي اخ في دنيا ديه كلها
انا : طب تعالي يا لمضه وريني راسمه ايه كانت راسمه فرشات و ورد وشجر وشلال بس بطريقه مبدعه بصراحه البت ديه هتبقي فنانه
طبطبت علي رأسها وخرجت استحمي عشان انزل اشوف المزه الي رايحلها دلوقتي بس دماغي مش قادره تبطل تفكير في كلام قمر والي حصل من نور المهم استحميت وروقت علي حالي ونزلت عشان اقعد مع ابويا وجدي شويه علي ما محمد يتصل وانا نازل علي سلم لقيت باب شقه عمي هشام بيتفتح ونجلاء مرات عمي خارجه لابسه قميص نوم روز قصير بالعافيه مداري كسها ومبين جزء من طيزها ولابسه اندر من نفس اللون و من فوق مفتوح علي شكل سابعه تلات ارباع بزازها باينه و واضح انها مش لابسه برا انا شوفت المنظر دا زبري وقت احتراماً الي قدامي بس فوقت علي طول لما لقيت اننا علي سلم
انا يخرب بيت أهلك يا شرموطه هاودينا في داهيه احنا علي سلم
نجلاء : طب تعالي بس جوا انا عايزاك في موضوع مهم دخلت معاها وانا عارف هي عايزه ايه بس انا موفر طاقتي لسهر اول ما دخلت قعدت في الصاله واول ما قعدت علي كنبه لقيتها جات قعدت جانبي ولازقه فيا وبزازها الكبيره راشقه في دراعي حاسس بطراوه لحمها وكنت هائج اوي عليها وهي أول ما لاحظت زبري واقف نزلت علي ركابها وبقيت عماله تبوس فيه من فوق البنطلون وبتقلي وحشني زبرك اوي وقامت فاتحه السوسته وزرار البنطلون ونزلته وقامت مطلعه زبري وراحت واخده في بوقها وهي عماله تمص تمص في بشراهه حسيت انها هتبلعه لدرجه انها كانت بتدخله لقرب زورها روحت زاقتها وبعدتها عني وقولتلها : يا لبوه جوزك او عيالك ممكن يجوا دلوقتي بلاش جنان
نجلاء متخفش عمك مسافر ومش راجع غير علي ٦ الصبح علي معاد سفرك ومحمد هيتاخر برا ونور تحت عند جدك وانا مشتقالك اوي وكسي نفسه يتفشخ منك
انا : طب ما تخلي عمي يكيفك ولا انتي مبتتكيفيش غير من زبر غريب زاي علي ابن عمك
بمجرد ما نطقت الاسم وشها جاب الوان وبقيت مش قادره تاخد نفسها حتي ولا قادره تنطق قومت انا رفعت البنطلون وظبط هدومي وانا بضحك وقولتلها : خدي اشربي شويه مياه لا تموتي من الخضة مالك خفتي كدا ليه دا
نجلاء : انا مفيش حاجه بيني وبين علي ابن عمي واي حد قالك كدا يبقي عايز يشوه سمعتي
انا : فعلا يعني انتي مش بتروحي لعلي في شقه المعادي بس عارفه ايه الأغرب سبب رفضك لابن علي هو الواد يعيبه حاجه ولا انتي اصلا الي معيوبه وخايفه لا تكون نور بنت علي مش بنت عمي هشام ها
نجلاء : كلام دا كله تخاريف ومش حقيقي
انا: بقي كدا طيب اسمعي دا يمكن تغيري رايك
وشغلت ليها تسجيل مكالمه بينها هي وعلي وهي بتقوله أن مينفعش ابنه يجي يتقدم لنور عشان خايفه لا تكون نور بنته هو وكدا يبقي نور وعادل اخوات وهو زعلان ومدايق من رفضها قالتله انها هتقابله في شقه المعادي بعد ساعتين
انا: ايه رايك الي قالي لسه كذاب وبيحاول يشوه سمعتك الوسخه يا شرموطه
نجلاء : يا عمر افهمني عمك مش بيكفيني
انا : تاني هنرجع نقول كدا تاني ما بلاش شغل الشراميط دا عليا انا مش عيل برياله عارفه لولا الفضائح انا كنت دفنتك مطرحك يا وسخه
نجلاء : ودا من ايه من حبك لعمك
انا: لا دا عشان عائلتي الي خايف علي سمعتها وشرفها
نجلاء :افتكر يا عمر انت تحت ضرسي ممكن اقول علي كل الي بينا لو فضحتني
انا: وتفتكري لو انا سمعتهم مكالمه ديه ومكالمات تانيه واسكرينات ونودز بتبعتيها للمعرص بتاعك هيصدقوكي انتي ولا هيصدقوني لما تقولهم انك بتقولي كدا عشان تداري علي عملتك الوسخه انا مش بتهدد يا نجلاء فاهمه وانا مش هاذيكي متخفيش بس علاقتك بالمتناك دا تنتهي ودا احسنلك واحسنله بدل ما هخليه يتمني الموت وبعد كدا قمر اختي لو جات هنا تطرديها
نجلاء : نعم اطردها ازاي
انا: زاي ناس تطرديها ومتخليهاش تدخل بيتك مش عايزها تخطي بيت نجس زاي دا ولو كلامي متسمعش انتي عارفاني عطله ميتين اهلك
وسبتها ونزلت ودخلت اوضه الي بيقعد فيها جدي وابويا وكانت نور هي كمان قاعده ولقيت جدي بيسالني : انت هتنزل من شغلك دا أمته يا عمر ؟
انا: قبل ما دروس الثانويه تبدا يا جدي بشويه عشان اظبط دنيتي واقبض
جدي : بس خد بالك ياض ركز في شغلك شغلك وبس
نور : شغل ايه يا جدي دا رايح مصيف يعني تلاقيه هيتقفش تحري في شارع هههههههه
انا : خفه يا بت قومي اعمليلي كوبايه شاي قومي
نور : حد قالك عليا الشغاله بس حاضر عشان خاطر جدي وعمي بس يا رزل
وقامت نور تعمل الشاي ولقيت جدي بيقولي : راجل يا عمر علي الي انت عملته حقيقي انا فخور بيك واطمنت علي العيله ديه
فهمت من كلامه أن ابويا حكاله علي ن صوت نور
انا : يا جدي نور ديه اختي ولازم اخد بالي منها
ابويا : تعرف ياض لولا انكو اخوات كنت جوزتكوا
انا في دماغي : يا نهر طين اجوز مين ديه ديه اتناكت من طوب الارض قبل ما انيكها ويا عالم لسه بتتناك من حد تاني ولا لا
انا وبابتسامه عريضه: لا يا بابا جواز ايه نور اختي وكمان انا عايز اركز في مستقبلي حضرتك عارف
جدي :, انت لسه عايز تدخل كليه علوم
انا : انت عارف يا جدي انا هموت وادخلها والتخصص في كمياء الحيويه أو علوم الاحياء الدقيقه
عزيزي القارئ يمكن نسيت اقولك انا مهوس بالعلوم والقراءه وخصوصا الكمياء والأدب وكسبت جوائز كتير في مجالات الادبيه
المهم لقيت نور جات وجابت الشاي ليا انا وجدي وابويا وادتني كوبايتي في أيدي معرفش مالها البت ديه خفت لا تكون حاطه سم في كوبايه اول ما اخدت بوق واحد بس من شاي لقيت طعمه غريب اوي طعمه لادع سنه وكمان معلهوش سكر هي حطت ملح ولا ايه شربت شويه ولقيت رساله من محمد قومت استأذنت وقولت لنور تيجي عشان عايزها أخدتها بعيد وقولتلها بليل بعد ما الكل ينام تطلعي اوضه السطح فاهمه
نور حاضر بس انت مش واخد بالك أن طعم الشاي غريب
انا : هو فعلا طعمه غريب وكمان انتي اتاخرتي كدا ليه علي ما جبتيه
نور: اصل بدل ما احطلك سكر جبت عسلي في كوبايتك
انا سمعت كلمه ديه وزبري وقف زاي العمود في ثانيه فكره اني اشرب عسل نور وانا جمب جدي وابويا كانت تهيج بطريقه فاجره فشخ كنت هموت وانيك الي جابوها بس مسكت نفسي وقولتلها لما اجيلك يا لبوه
خرجت بسرعه وروحت جاري علي جيزه وانا زبري هيتفرتك وهموت وانيك وكل ما افتكر كلام نور واحس بطعم عسلها في بوقي اهيج اكتر وزبري مش عايز ينام هيفضحني المهم طلعت الاتوبيس ملقتش كرسي فاضي روحت وقفت شويه مخدتش بالي اني واقف قدام كرسي قاعد عليه بنتين وببص عليهم لقيت واحده فيهم عنيها راشقه في بروز زبري الي علي بنطلون ولقيت البت فجاه بتقولي بمحن: اتفضل يا كابتن اقعد شكلك تعبان اوي
انا: معلش مش عايز اتعبك
البنت:, تعب ايه دا انت تعبك راحه وراحت قامت وقعدت علي رجل صاحبتها وانا قعدت جمبهم اوصفلكم البنت هي بنت حوالي ٢٥ سنه بيضاء ورفيعه وكانت لابسه قميص اسود وحطاه جواه البنطلون وملابسه بنطلون جينز ديق مفصل منطقه الكس لدرجه اني لو كنت دققت شويه كنت شوفت كسها وصاحبتها الي قعدت علي رجليها كانت سمراء بس الي لفت نظري فيها هي شفايفها كانت حجمها متوسط بس مليانه وهي البت وشها مدور كان شكلها سكسي اوي والبيت تقريبا نفس لبس صحبتها بس القميص ابيض معرفش انا ايه لعبه الشطرنج الي هقعد جمبها ديه المهم قعدت وشكرت البنت وقولتلها :متشكر اوي معلش بقي هتعبكم
لقيت البنت البيضاء بتقولي : اكتر من كدا
انا : افندم
هي : اقصد تعبك راحه طبعا أنا سمر ودي صحبتي هدي
انا: وانا عمر
سمر : علي كدا انت كام سنه يا عمر شكلك صغنن و كيوت اوي
انا : هيفرق معاكي السن المهم عامل الخبره و واضح انك اطلعتي عليه
هدي : شكلك مش سهل يا عمر وبتتعب
طبعا كلام خلاص فهمني هما عايزين ايه بس قولت اعمل تست بسيط عشان اتاكد روحت نزلت أيدي تحت شويه ودخلتها تحت طيز هدي وظرفتها بعبوص تمام
هدي : اه مش بقولك شقي
كدا انا اتاكدت دول جايين في نيك
انا : بس انتي شكلك تعبانه اوي يا هدي
هدي : مين فينا مش تعبان
سمر : ايه عندك دواء لينا ولا انت بتحب تتكلم بس
انا : مين قالك الدواء موجود بس المشكله أنه حقن ولازم تتاخد عضل
هدي : وانا بموت في الحقن بس اوعي يا دكتور تكون الحقنه كبيره لحسن بتوجع
انا : للاسف انتي تعبانه اوي عشان كدا لازم اديكي حقنه كبيره
سمر : بس انا مليش في العضل بحب الشرجيه
انا : كلوا موجود تحبوا ادهالكوا دلوقتي
سمر : موافقين احنا اساسا كنا مروحين البيت تعالي وادينا الحقنه
انا:, بس انا عندي مشوار مهم لازم اروحه
هدي : ساعه الحظ متتعوض
انا : هتتعوض متخفيش هاتي نمرتك بس عشان نعوضها واخدت نمره هدي وسمر وكنا وصلنا الجيزه وانا سلمت عليهم ونزلت وكان زبري لسه واقف من الي حصل و بقي خلاص هينفجر من كتر الفجر الي انا شايفه دا خرجت من افكاري و واحد بيسالني : انت مروحتش ليه هما فرستين واي دول يتسابوا؟
انا: انت مركز من بدري بقي
الشاب : معلش بس الفرستين دول محدش يقدر يبعد عينه عنهم ليه مروحتش
انا:, اروح فين يا كبير اروح مع شرموطين معرفش عنهم حاجه ولا عن المكان الي رايحه ويا عالم الي ممكن يحصل متخليش زبرك سابق دماغك
وسبته ومشيت وديه رساله ليك عزيزي القارئ المواقف الي زاي ديه ممكن تحصل عادي وحصلت قدامي ومعايا كتير لكن دائما حرص عشان ممكن يبقي فيها موتك
المهم وصلت شقه ناصر واخدت مفتاح الشقه من العداد وفتحت الباب براحه واول ما دخلت الشقه سمعت صوت في اوضه النوم دخلت علي طراطيف صوابعي لقيت سهر عريانه ملط اوصفلكم سهر بنت بشرتها قمحي غامق يعني بين القمحي والبني الغامق جسمها دائما بيلمع شفايفها صغيره وشها مدور وبزازها زاي ما قولت شبه حبابه المانجا الكبيره وحلماتها بارزه ومسحوبه وفي حوليهم هاله لونها بني عودها تخين شويه جسمها طري اوي عزيزي القارئ انا قولتلكم قبل دا اني بحب العود الفرنساوي بس الكرفي ليه احتارمه برضوا وانا بحب احترم كل حته في جسم البنت وكسها بقي حكايه لونه قمحي لو بشرتها ومن جوا احمر شكله يهيج فشخ وطيزها كبيره ومدوره ومشدوده تصور معايا عزيزي القارئ أن انت قدام الفرس دا وانا من صبح في كميه هيجان مش طبيعيه في زبري
بظبط كدا ههجم عليها علي طول بس انا قررت استني واتفرج ببص لقيت سهر عماله تمص زبر محمد وهي باين عليها المتعه وعلامات الهيجان واضحه ومحمد مغمض عينيه و عمال يدعك في كسها راحت طلعت زبر محمد من بقها وبتقوله : انت ازاي عايز تحرمني من الزبر الحلو دا راح محمد ساب كسها واخدها في حضنه وهو بيقولها: يا حبيبتي انتي عارفه اني مقدرش ابعد عنك بس هعمل ايه اديكي شايفه انا خلاص مسافر وبعدها داخل علي ثانويه العامه مش هكون فاضي وكمان انتي من حقك تشوفي حياتك
سهر : بس انا بحبك انت وعايزاك انت انا مقدرش أتصور اني في حضن حد غيرك مش متخيله أن في حد غيرك ممكن ينكني ويفتحني محمد انا بحبك وعايزه اتجوزك
محمد : يا حبيبتي وانا كمان بحبك اوي بس انا لسه مخلصتش ثانويه وعلي مدخل كليه و اتخرج واكون نفسي هتكوني انتي اتجوزتي عمرك ما هتستني كل دا وبقولك ايه بلاش كلام دا دلوقتي خلينا ننبسط شويه بقي يلا
وراح واخد شفايفها وكان كأنه بايكلهم وهي مندمجه معاه علي الاخر وايدها عماله تدعك في زبره وهو نزل يلحس رقبتها براحه وهي مستمتعه اوي كان عمال يقفش في بزازها الجامدين دول ونزل عليهم و وقفش في حلمه بزها اليمين وبقي عمال يرضع منه ويلحس بزها وسهر بتتلوي تحته وعماله تطلع آهات ولسه أيدها ماسكه زبر محمد مش عايزه تسيبه وفجاه لقيت سهر قلبت محمد وبقيت هي فوقه ونزلت علي رقابته تمصها وتلحسها بس ايه دا ديه عماله تعض رقابته ايه شغل مصاصين الدماء دا ولقيتها نازله بلسانها علي حلمات صدره الي كانت بارزه وبقيت عماله تلحسهم وترضع منهم ومحمد في عالم تاني ومستمتع وبيقولها :ااه كمان يا سهر كمان انا الحركه ديه بتهيجني فشخ
سهر : استني بس يا حبيبي انا لسه مبداتش وراحت فرصته من حلماته وهجمت علي شفايفه بكل شراسه ولقيت عماله تاكلهم وتعضهم وقامت نامت علي ضهرها
سهر : تعالي يا خول الحس كس ستك يلا
محمد : امرك يا ستي ونزل محمد يلحس كس سهر بس بصراحه كان لحسه زباله اووي كان كل الي بعمله انت بيطلع لسانه وينزله علي شفايف كسها من برا راحت مزعقه فيه وقالتله قوم يا خول واديني طيزك عشان اوريك لحس عامل ازاي قام محمد فلقس وكان خرمه باين أنه واسع شويه اتاكدت أنه خول وبيتناك في طيزه وسهر نزل علي خرم طيزه ولقيت عماله تلحس في خرم طيزه وتضربه عليها وتدخل لسانه في طيزه وتقوله : طيزك مولعه يا شرموط ايه عاجبك لساني في طيزك
محمد : ااه اوي الحسي كمان يا ستي بعبصيني في طيزي
سهر : لا يا خول انت متقوليش اعمل ايه ونعملش ايه فاهم وراحت ضاربته علي طيزه جامد
سهر تعالي قوم نيكني في طيزي خليني ارتاح شويه
قام محمد وسهر فنست وظهر خرم طيزها كان لونه محمر مع لون بشرتها كان شكله خيال ومحمد زاي الطور دخل زبره مره واحده في طيزها
سهر : اااااه ااي براحه يا طور انت نيك براحه عايزه استمتع اهو يبقي منك فايده
بدأ محمد ينيك براحه وهي مستمتعه وبترجع بطيزها لورا عشان يدخل زبر محمد اكتر وبقيت عماله تفرك في كسها وتقوله سرع شويه نيكيني جامد وبدأ محمد ينيك في سهر جامد وهي : اااه كام نيكني كمان كيفني بزبرك دا يا خول متعني ااااه
ومحمد هاج اوي علي كلامها وبقي عمال يرزع في طيزها جامد ومفيش اي صوت في شقه غير صوت خبط محمد في لحم طيز سهر الطري وصوت اهاتها الي بقيت عاليه اوي لحد ما لقيت محمد اتشنج فجاه وجابهم في طيزها راحت زقاه بعنف وهي بتقوله مين الي قالك تجيبهم قبلي يا خول انت ايه مفيش فايده فيك
وراحت نامت علي ضهرها وبقيت عماله تفرك في كسها زاي المجنونه لحد ما ارتعشت وجابتهم وهو باصصلها في انكسار وبيقولها : انا اسف بس هجت اوي ومقدرتش استحمل
انا لما ركزت مع نفسي لقيت اني جبتهم من كل الي انا شوفته دا بس قررت اني مش هدخل ومش هنيك سهر عشان لو انا قدرت اكيفها محمد هينكسر اكتر روحت خرجت من غير ما حد يحس بيا ورجعت المفتاح زاي ما كان وكلما محمد وقولتله أن جدي تعب ونقلناه المستشفى ولازم يجي طبعا محمد اتنفض من مكانه ولبس همومه بسرعه وقال سهر تلبس عشان ينزلوا وانا نزلت جري وروحت مفيش ربع ساعه لقيت محمد بيتصل بيا وبيقولي انتو في مستشفي ايه
انا : تعالي علي البيت يا محمد خلاص جدي رجع بس مترحلوش اطلع عندي علي طول عايز اكلم معاك
قفلت معاه وانا كنت خلاص وصلت البيت ودخلت اوضتي وقعدت افكر في الاسره عمي المتناكه ديه ام مومس وبنتها شبها والواد طلع خول ايه القرف دا فضلت قاعد افكر لحد ما جرس الباب ضرب قومت فتحت الباب ودخلت محمد اوضتي اول ما قفلت الباب قولتله : بتتناك في طيزك من أمته
محمد رأسه في الأرض ومش بيرد
انا: انا مش بقولك كدا عشان اذلك أو اكسرك يا محمد انت اخويا ودا مينفعش قولي كلام دا من امته
محمد : محدش بينكني في طيزي سهر هي الي بتبعبصني بسبب اني مش بعرف اكيفها ومن ساعتها انا اتعودت علي دا
انا: وهي مدام مش متكيفه معاك ليه متمسكه بيك
محمد: لانها نفسها تبقي ماستر وعايزه حد يكون كلب بتاعها عشان كدا متمسكه بيا
انا : محمد كلام دا مينفعش انت اخويا وراجل وسيد الرجاله كمان انت الي بتنيك الستات وتخليهم عبيد زبرك اوعي تمشي في سكه ديه يا محمد اوعي انا همنعك تمشي فيها حتي لو علي موتي أو موتك فجاه افتكرت كلام ابويا ليا الصبح وفهمت هو كان بيكلم كدا ليه عندك حق يا حج في حاجات لازم تقف حتي لو علي موته
انا: محمد علاقتك بسهر ديه لازم تنتهي فاهم تنتهي انساها وانسي كل حاجه حصلت فاهم عشان خاطري يا محمد
محمد : حاضر يا عمر ادهبعظ عنها انا راجل وكل ستات عبيد زبري
انا: جدع يا صحبي روح نام دلوقتي عشان عندنا سفر بكره الصبح
محمد نزل شقته وانا قعدت افكر وترتب كل حاجه محمد اخويا وانا فعلا خايف عليه وبحبه بس مش اغلي من قمر وناجي اخواتي وكمان ليه يكذب محمد كان بيتناك فتحه طيز ديه مش مجرد بعبصه لكن كان في حاجه كبيره بتدخل في طيزه وكمان كلام قمر نور تقف قدام اخوها عريانه وتقوله يا خول وقدام اختي في حاجه مش مظبوطه انا هفهم في ايه بس مش دلوقتي اهم حاجه اني أبعد نور عن قمر طول ما انا هناك في مرسي مطروح امان قمر اهم حاجه دلوقتي
دخلت لقيت امي في المطبخ بتحضر الاكل كانت الساعه حوالي ٩ بليل
انا ايه يا جميله محضرلنا ايه علي العشاء
امي : بطل ياض انت بكش بقي هكون بعمل ايه يعني شويه جبن ولانشون بيض بالبسطرمة
انا:, بيض بالبسطرمة انا قتيل الطبق دا
امي : المره ديه مش هعاتبك عشان انت مسافر بكره وهتتحرم من كل دا
انا : علي رايك يا امي بقولك ايه صحيح كنت عايز اكلم معاكي شويه
امي : خير محتاج فلوس قولي عايز كام
انا: يا حبيبتي انا متقلقيش مش محتاج فلوس لكن عايز اكلم معاكي بخصوص قمر
امي : مالها قمر يا ابني في حاجه انا معرفهاش
انا:, مفيش حاجه معينه بس قمر كبرت وانتي شايفه بقي جسمها فاير ومطمع لاي حد بصراحه بقيت بخاف عليها اوي اكتر من الاول
امي : يا حبيبي ما كل البنات كدا وكمان متقلقش اختك مش بتخرج من البيت كتير الا للضروره وكمان انا مش بسبها تقعد مع أي شباب ولا تكلم مع حد غير ولاد عمك أو ولاد خالك وخلاتك
انا: حتي دول يا امي ينفع اطلب منك طلب وعشان خاطري متسالنيش ليه
امي : انت امرك عجيب اوي قول يا سيدي
انا: متخليش قمر تنزل عند عمي هشام خالص ولا تتكلم مع نور
امي : نعم ودا ليه يعني هو في ايه بظبط انطق
انا : يا ماما مفيش حاجه بس نور كبيره وطريقتها وكلامها بتفتح عين قمر علي حاجات مينفعش تعرفها دلوقتي ولازم كمان تعرفها من حضرتك مش من بنت عمها عشان كدا قاعده قمر مع نور كتير مش كويسه ليها فهماني انا قولت لقمر الصبح متنزلش تحت تاني ولا تكلم نور بس برضوا بقولك انتي لان انتي الي عينك عليها
امي : كلام حلو ويتصدق بس حاجه انك مخبي حاجه عموما انا همشي وراك بس لما تبقي تنزل اجازتك لينا كلام تاني مع بعض
انا:, ماشي يا ماما ****يخليكي لينا يا ست الكل
وبوست رأسها وخرجت وبعد شويه وتجمعنا كلنا وبعدنا نتعشي وقمر عماله تهزر وتضحك مع الكل وتناكف فيا وبعد العشا اب يا وامي دخلوا يناموا واخويا دخل اوصته بلعب وقمر قعدت ترسم في اوضتها اتصلت بنور وقولتلها اطلعي علي سطح حالا
نور : بس هما لسه منموش
انا : اطلعي حالا وقفلت سكه في وشها وطلعت وهي خمس دقائق وطلعت ودخلنا اوضه الي علي سطح
نور : في ايه خلتني اطلع بسرعه كدا ليه
انا: انتي عايزه ايه من اختي يا نور
نور: هو دا بقي الي معفرتك هههههه ايه يا عم مالك انا كنت بلعب فيها شويه بمتعها ولا المتعه حرام علي أي حد غيرك
روحت رزعت نور قلم علي وسهل خلي ودنها تصفر
انا: تبعدي عن اختي احسنلك عشان مدفنكيش مطرحك فاهمه
نور :لا مش فاهمه ليه عيني تبقي اختك هي الشريفه الي كل بحبها وانا شرموطه الي مصدره طيزها لناس
انا: انتي الي اختارتي تبقي كدا ومش هسيبك تخلي اختي تبقي شبهك ايه سواد دا كله ليه هي عملت ليكي ايه
نور : عماله تلعب وتدخل كل شقه في البيت وكل بيحبها ويكلموا عنها وعن اخلاقها وتربيتها ها ميعرفوش أن الي رباها هو الي ربي الزبير الكبير الي ناك بنت عمه واغتصب امها وكل شايفك الواد ابو اخلاق محصلتش وانا واخويا دائما ظل ليك انت وأخواتك بس كدا كفايه اوي يا سي عمر وانا هخلي اختك شرموطه فاتحه كسها لاي كلب معدي وتقوله نكني وامك هتبقي مومس بالفلوس وابوك هو قوادها
ضرب نور مش هيجيب نتيجه غير عناد اكتر بصيت ليها بكل هدوء وبابتسامه عاليه اوي
انا: هنشوف بس افتكري انتي الي بداتي يا بنت عمي و الا انتي زمبك ايه ألاعيب شرموطه امك مش هتخيل عليا ولا انتي فكرتني مش عارف انها هي الي خلتك تغريني عشان انيكك أو يوم ما اغتصبتها كانت مقاومتها مفضوحه اوي ولعبه مترتبه انا مش غبي زاي ما انتي فاهمه اهلي هما أغلي حاجه عندي وهنشوف هتعملي ايه عشان موتك يبقي علي ايدي بحق
وسبتنا ونزلت ودخلت نمت وانا في إعصار في دماغي خايف وقلقان ومرعوب وغضبان الف شعور قررت اني اهدي وانام لان اول طرف لازم العب بيه عشان احمي اهلي هو محمد
نمت وصحيت علي صوت المنبه الساعه 5 صبح دخلت اخدت دش وخرجت البس هدومي وأكد علي شنطه سفري خرجت من اوضه لقيت امي قاعده واول ما شفتني فتحت في العياط قولتلها ايه يا ست الكل تاني هو انا مسافر المانيا ديه مرسي مطروح يا قلبي في ايه
امي : اول مره تبعد عني كل دا اسمع ياض انت ابعد عن العيال الوحشه واوعي تخليهم يبوظوك فاهم
انا:عيال وحشه انا كلمه ديه مسمعتهاش من يوم فرح ليلى بنت خالي وانا بتريق علي مكياجها سلام يا ست الحبايب
امي : استني هنا وليقتها طلعت الي كنت خايف منه كيس في سندوتشات
امي: خد دول عشان طريق طويل وخد بالك من نفسك
انا: تسلمي يا ست كل اطلع أجري قبل ما تحضريلي الرضعه
ونزلت جري وشبشب امي يلاحقني 😂😂😂
نزلت تحت لقيت محمد قاعد مستنيني والعائله كلها تحت وسلمت علي كل. لما جيت اسلم علي نور كانت مكشره في وشي قولتلها في ودنها فكي وشك وانسي احسنلك
وخلاص ساعه ٦ ونص وقومت انا ومحمد عشان تمشي لقيت قمر جات وحضنتني وقولتلها : نور عدوتنا اوعي تقربي ليها ابدا واي حاجه تحصل اتصلي بيا متخفيش طول ما انا موجود
ومشيت انا ومحمد طلعنا علي الهرم واستنينا قدام فرع المطعم هناك لقينا تلات شباب هيسافروا معانا فضلنا مستنين لحد ما جه مستر جاسر المدير بتاعنا وجه كمان سبع أشخاص وبقينا١١ ومسار جاسر المدير وجات عربيه تيوتا حملنا الشنط واتحركنا علي مرسي مطروح رحله الجديده انا قعدت جمب شباك وفتحته وحطيت الهاند فري وشغلت فيروز وعشت وسرحت في الي جاي فوقت علي تلفوني الي رن وكان آخر شخص أتوقعه
انا الو مين معايا ؟

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *