رواية أغتصاب مرات عمي كان السبب في شرمطة عيلتنا الفصل العاشر 10 – قصة سكس محارم
رواية أغتصاب مرات عمي كان السبب في شرمطة عيلتنا الفصل العاشر 10 – قصة سكس محارم
انضم لقناتنا على التليجرام (من هنا) عشان تشوف الحصريات
البارت العاشر
عمر: لا متقلقش ما انت فعلا هتموت بس بعد ما اشبع انا من الشرموطه اختك وبنتها ولا اقول بنتك
عادل :, انت اتجننت انت جبت كلام دا منين ؟!!
عمر: لا من الاول كده حليتها اظبط عشان نكلم وبلاش رغي في شغل عشان ميتقطعش عيشنا روح شوف شغلك ولما نرجع السكن نبقي نكلم
عادل:, وانت مش هتيجي تشد معانا ولا هتسيبنا معكوكين لوحدنا
عمر:, ميخصش اهلك يلا هوينا
ومشي عادل وهو كل غضب ممزوج بخوف ودماغه عماله تودي وتجيب انا عرفت ازاي السر دا صعبان عليا اوي مهم نزلت من التراس علي المطعم تحت ولقيت الشيف احمد في وكان متعصب اوي
شيف احمد: انت كنت فين كل دا يا عمر احنا جايين نلعب وازاي تخرج من غير ما تقول اي حد فينا
عمر: اولا انا كنت فين ديه حاجه بتاعتي ثانيا انا قبل ما اخرج كنت قايل لمستر جاسر وقايله اني هتاخر وهو طلب مني اعمله كام حاجه قبل ما اجي علي هنا
شيف احمد: وايه رايك الي طلبه منك مستر جاسر بقي
عمر:, طب وحضرتك بتسالني انا ليه اساله هو انتو الاتنين مدرين زاي بعض بعد اذنك عشان اشوف شغلي
وسبته ودخلت المطعم بس ملقتش غير عبدو وعادل لكن محمد و ونيس مش موجودين
عمر: امال فين محمد و ونيس يا عبدو
عبدو: مش عارف تلاقيهم بينضفوا الحمام تعالي يا عمر شيل معايا ترابيظه ديه عشان تقيله
روحت شيلت التربيطه ونقلتها انا وعبدو وكول الوقت عيني علي عادل لحد ما لقيت محمد و ونيس خرجين من ناحيه الحمامات وكان شكلهم مبسوطين اوي ساعتها عرفت ن الي في دماغي صح ونيس كان بينيك محمد بصراحه مض عارف اعمل ايه مع المتناك دا الي هيودينا في داهيه
محمد: كنت فين يا عمر طول اليوم دا اخنا قلقنا عليك يا ابني
عمر : لا متقلقيش انا قولت بس اسيبلك الجو اخلي عشان تعرفي تصوتي كويس يا متناكه تلات ازبار برضوا مش سهلين
محمد بتلعثم:, انت بتتكلم عن ايه
عمر:, لما نرجع السكن هقولك يلا اشتغل ولا عندك الدوره
وبعدت عنه و خرجت اشوف الزجاج بتاع المطعم من برا وفتحت الخرطوم وبدات ارش مياه و بعدين جبت جرايد وبدات امسح الزجاج شويه لقيت عبدو خرج عشان يساعدني اخد جرنان وا يمسح لكن لقيته بيقولي
عبدو : الا يا عمر مش شايف انها غريبه تبقي مش طايق ابن عمك بشكل دا مع انه افرب حد ليك دلوقتي هنا
عمر:, ومين قالك اني مش طايق محمد
عبدو: طريقتك هي الي بتقول بش غلط يا عمر انت كدا بتسيبه فريسه للكلاب ديه بلاش تهمله
عبدو : عايزني اعمل ايه يعني يا عبدو ما انت شايفه خول مش همه حاجه الا طيزه انا حولت اني ابعدهم عنه من اول لحظه جينا فيها هنا لكن الي حصل ايه هو الي راح برجليه
عبدو: عارف بس مينفعش برضوا يا عمر تسيبه وكمان الي هما بيخططوا ليه دا خطر حتي كانوا بيكرهوك او عايزين ياذوك الموضوع ميوصلش لاختك
عمر : متقلقش احتا الي مسكينهم من رقبتهم واولهم عادل وسره الي كشفناه
(عزيزي القارئ طبعا انتو كلكم مش فاهمين ازاي عبدو عرف كل كلام دا واواي بتكلم معاه بارتياح اوي في موضوع محمد نروح فلاش باك سريع)
لما كان عاطف بيفرجنا علي بلد والمناطق عشان منتوهش انا كنت بعيد عن محمد و ماشي ورا الكل لحد ما عبدو حس باني مدايق و رجع يتمشي معايا
عبدو: شكلك حزين اوي مالك
عمر: مفبش شويه حاجات بفكر فيها كدا
عبدو بتقفكر في الي حصل الصبح في الاوضه بينك وبين عادل و يونس
عمر: وهو ايه الي حصل انا محدش يقدر……
عبدو: من غير ما تكمل يا صحبي انا عارف كويس انك راجل ومحدش يقدر يهوب نحيتك انا كمان حولوا يعملوا معايا نمره بس لقوا خازوق مستني كل واحد فيهم خلاهم يجيبوا ورا
عمر: خازوق ايه دا
عبدو: تثق فيا وتقولي سرك اثق فيك واديك سري وانا أسراري كتير اوي
عمر: مش فاهم تقصد ايه
عبدو لا انت فاهم ولما تحب تتكلم تعالي الاوضه عندي عشان نكلم علي رواقه
ولما ىجعنا البيت ولقيت عادل نايم مكاني اخدت شنطتي وروحت لاوضه عبدو عشان انام هناك ولقيته قاعد قدام لاب استغربت انه جايب معاه حاجه زاي ديه ممكن تتسرق واحنا مش في السكن روحت قعدت جمبه لقيت سلسله ارقام كلها0و1
عمر: ايه دا هو انت بتفهم في الهندسه الرقميه
عبدو: اه ما انا اساسا في حاسبات ومعلومات
عمر:, بس انت قولت انك في تجاره
عبدو: وماله انا فعلا بدرس تجاره من ابويا لما بقف معاه في محله
عمر:وانت بتعمل ايه دلوقتي ؟
عبدو: بعطل كاميرات المرقبه واحهزه تصنت المزروعه في الشقه
انا بصدمه : نعم انت بتقول ايه الشقه فيها كميرات واحهزه تصنت ليه هيقعد فيها مخابرات
عبدو:, قولي سرك الي انا عارفه أساسا واقولك سري
عمر: محمد سالب و انهارده لما عادل و ونيس حاولوا يكسروا عيني كانوا بيلعبوا فيه هو نقطه ضعفي الوحيده في المكان دا لو كنت بطولي كنت عملت الي انا عايزه
عبدو : حلو انا يا سيدي هكر ومش اب هكر انا بصمم برامج حمايه عاليه جدا ومحدش يقدر بخترقها لكن انا اقدر اخترق اي سيستم امني مهما كانت قوه دفاعه والاهم ان محدش يقدر يعرف مكاني
عمر:, ودلوقتي انت بتخترق مين ؟
عبدو: تعرف ان نرمين الي كلمتك الصبح تبقي مرات جاسر
عمر: نعم انت بتقول ايه ازاي دا وعرفت منين
عبدو: ايه كل الاساله ديه اهدي يا ابني اهدي
بصراحه مكلمتك كانت مريبه اوي هكرت تلفونك واخدت الرقم وعرفت نرمين هانم تبقي مين وعلي فكره هي هنا في مرسي مطروح اساسا مش في قاهره وجايه وهي الي زرعت الكاميرات ديه دا غير اجهزه التصنت في المطعم يعني بختصار هي مسيطره بالكامل علي حياتنا وشايفه كل نفس بنتنفسه
عمر: يعني كدا هي عرفت انك كشفتها
عبدو:, عمر انا بقول عليك زكي متخلنيش اغير راي انا دلوقتي عطلت الكاميرات وحبت صوره ليا وانا وانت نايمين والنور مطفي ومعطل كل الاجهزه يعني مفيش مخلوق يقدر يعرف حاجه منهم
عمر: طب وهي أساسا ليه تعمل كدا وهي عايزاني في ايه او هي مرات جاسر
عبدو : هي عايزاك في ايه معرفش لكن هي عملت مدا ليه يمكن عشان هي شريمه بنسبه معينه في شركه الي احنا شغالين فيها
عمر: العب لا دا كدا احلوت اوي
عبدو: طب مش هتعوز شويه مكسرات عشان الطعم يحلي اكتر
عمر:, اديني ايه في مصيبه ايه كمان
عبدو:, عادل بينك اخته الكبيره ومخلف منها بنت
انا في اللحظه
ديه دماغي. قفت بمعني الكلمه كل الصدمات ديه كوم وديه لوحدها كوم تاني خالص مع اني انا بنيك اختي في رضاعه ومىات عمي وخاربها مع بنات كتير في العيله لكن مش لدرجه ان يحبل اخته
عمر: وديه تقوله ايه بابا ولا خالو
عبدو:ههههههههههه لا خالو وبنت المحظوظه ورثت من ابوها او جوز امها الي مات اراضي وفلوس و عمرات اصله كان تاجر كبير
عمر:, انت لحقت تعرف كل دا امته
عبدو: ابدا اول ما ركبنا الاتوبيس طلعت اللاب وبدات وركبت تلفوناتكم كلكم و وعرفت كل واحد فيكم مخبي ايه تصور عادل الوسخ حاطط فيديوهات ليه وهو لينيك اخته وشيف احمد الراجل الطيب
عمر: ماله طلع مخنث ولا ايه يلا انا مستعد لاي حاجه دلوقتي
عبدو: لا مس لدرجه ديه بس طلع سادي وبيحب العنف والدم عشان كدا مشرح جسم ابنه وبناته الاتنين شوف
و وراني صوى فيها شاب عنده تقريبا 16 سنه نايم علي بطنه وجسمه متشرط كان حد كان بيسلخ جلده بالكرباج و بنتين واحده نايمه علي ظهرها بقها مكتوم بحاجه شبه المشبك المعدن و متكتفه بسلاسل وفي بنت تانيه بتلحس كسها وبتعض فيه جامد و في حاجه شبه الزبر بس من الحجر كبير وعريض اوي جوا طيزها والاتنين جسمهم. زاي الولد متشرط وبينزف من كل حته
عمر: يا نهر اسود ايه دا مين الي عمل فيهم كدا
عبدو: دول ولاده تصور بقي الي زاي احمد دا بيعمل ايه في ناس زينا لو فكر يلعب مع حد فينا عشان كدا انا هكرت الكل عشان مجانين الي زاي احمد او الخولات زاي عادل و ونيس ميحولوش يلعبوا معايا
عمر:, وانت بتقولي كل كلام دا ليه ايه يخليك تكشفلي سرك
عبدو: لانك غيرهم كلهم لسه فيك حاجه كويسه وعايز تاكل عيش بس مفيش مانع تستمتع الي زاي نرمين هتفيدك اوي في حياتك حاول تكسبها علي قد ما تقدر وخد بالك منها ومن علي
عمر:, مين علي دا
عبدو: علي دا يبقي دراعها اليمين الفارس المجهول زاي ما بيسمواه حته عيل في سنك لكن جن بيخلص لها كل شغلها الوسخ وهو الي عامل شغل الالكترونك كله في البيت هنا اكسب علي مفاتيح نرمين كلها تبقي في ايدك
عمر: طب وجاسر هعمل فيه ايه
عبدو: لا متقلقش جاسر تميد عارف ان مراتك بتكلمك وانك هتنيكها يعني خول مفيش خوف منه بس اتعلمها من الاول كدا احنا هنا حاجه وفي شغل حاجه تانيه فاهم
عمر: فاهم بس برضوا انت بقي هتشتفاد ايه لما تساعدني
عبدو: انا كمان كنت قدام نرمين في المطعم لما كنا في قاهره لكن هي اختارتك انت اعمل انا ايه اساعدك توصلها وتمسكها من رقبتها وانت تميل علي اخوك برضوا باي حاجه وتزقه في حياته
عمر: مش فاهم يعني ايه
عبدو: يعني وظيفه وسطه الست ظيه مصيبه ولو وقفت في ضهر اي حد هتخليه يقف علي قمه البرج او تحدفه ورا شمس
عمر:, مدام الحوار كدا يبقي عايز منك تراقب محمد وعادل و ونيس دايما عايز اعرف هما بيعملوا ايه وبيخططوا لايه
عبدو: ماشي يا عم
نرجع من الفلاش باك
عمر: قولي يا عبدو هو انت كنت عارف ان سمر تبقي بنت نرمين
عبدو: مين سمر ديه
عمر: لا متخدش في بالك انا هطلع اظلط التراس وكمل انت الزجاج وسبته وطلعت التراس وبدات اكنسه وبعد شويه زهقت و قعدت اريح شويه لقيت مستر جاسر قدامي بيقولي :, ايه يا عمر مالك انت تعبان
عمر: لا ابدا مرهق شويه
جاسر: انا كنت عابز اكلم معاك بخصوص امبارح
عمر : لا مش هنكلم في اي حاجه بخصوص الموضوع دا علي الاقل هنا انت مديري وهتفضل كدا
وسبته ومشيت وعديت الشارع اقف علي الكورنيش شويه بصراحه الجو كان تحفه بصراحه احسن حاطه لما تفضي دماغك وتستمتع بحاجه معينه نسيت كل حاجه نسيت نرمين وجاسر ومحمد ومرات عمي ونور مبقتش حاسس غير بالهوا وهو بيتمشي علي جلدي بصراحه احساس ميتوصفش
لغايه ما لقيت ايد ناعمه اوي اتحطط علي عيوني انا بصراحه استغربت مين الي يعمل كدا فشيلت اليد من علي عيوني ولفيت لقيت حوريه البحر خرجتلي من المياه مخصوص وهي حوىيه بجد شعر اصفر سايح عيون الخضراء البشره البيضاء وش مدور علي شفايف زاي الفروله وخدود مورده وصوابع ناعمه زاي الحرير وجسم ابن متناكه كرباج مشدود شده مظبوطه وبزاز وسط وطيز مرفوعه انا حسيت اني بحلم بصراحه
البنت: واضح ان الجو عجبك اوي ايه حب جديد ولا ايه
انا لسه متنح فيها لدرجه ان هي اتحرجت وخدودها احمرت وبقيت اجمل
بنت: ههااااي نحن هنا في ايه يا عم انت مش هنا خالص
انا: ها مين انا ؟!!!!!!
البنت:, اه انت مالك في ايه انا اميره
عمر: طبعا اميره وانا ابن الجنايني
الاول مكنتش فاهمه حاجه من كلامي لقيتها انفجرت من الضحك وانا ضحكت اوي علي ضحكها
اميره:, انت مش ممكن بصراحه
عمر: معلش بس اصلك جميله اوي وانا توهت في عيونك الحلوين
اميره:انا بتعاكس بقي
عمر: لا ارجوكي اوعي تفهميني صح بس انتي تعرفيني اصل الحركه ديه فيها عشم اوي
اميره : يا سيدي مفبس مشاكل انا اميره وانت اسمك ايه
عمر:, اسمي عمر يا ستي
اميره: طيب يا عمر ادينا عرفنا بعض ايه المشكله بقي انا بصراحه شوفتك وانت فاتح ايدك و الهوا حضنت اوي بصراحه غيرت منه اوي
انا بستغراب: هو مين دا
اميره : الهوا يعني الهوا لقي الي يحضنه وانا لا يلا اهو حظي بقي هربانه وكمان مش لايقه دلع وحنان
بصراحه انا مبقتش فاهم ايه البت ديه ولا عايزه ايه بس حسيت براحه كبيره اوي طول ما انا جمبها معرفش في ايه
عمر: هربانه من ايه بظبط
اميره: بص يا سيدي الحوا بكل بساطه اني بنت راجل غني اوي وهو عنده اعظاء كتير وجيش من الحراس ودايما انا معايا واحد ملازمني زاي ظلي اسمه عمار انا بقي غفلت عمار وهربت عشان اتفسح واقدر اشم شويه هوا بدل ما كل حاجه ممنوع وخطر في ايه يا جدعان هو انا الملكه اليزابيث
عمر: الملكه اليزابيث تركع تحت رجلك با مولاتي بس انتي كدا غلطي افرضي فعلا حياتك اتعرضت للهطر افرضي انا مثلا عايز ااذيكي او اغتصبك هتعملي ايه ساعتها وقربت منها اوي لدرجه اننا بقينا لزقين في بعض اوب بزازها داخله في صدري
اميره : مش هتزعل
عمر: لا مش هزعل هتعملي ايه ساعتها
انا بصراحه معرفس ايه حصل بظبط كل الي فاكره ان جسمي كله اتشنج و وقعت علي الارض ولقيتها بتقرب ايدها من قفايا وضغطت في منطقه فيه لقيت جسمي فك
قومت من علي الارض وقولتلها : ايه دا هو ايه حصل
اميره :, ابدا وقفت اعصاب جسمك كلها ايه عجبتك
عمر: يخربيتك انتي عملتي كدا ازاي
اميره: ابدا بدرب علي فنون القتال القديمه من بدري
عمر:وانتي الي زيك محتاجه حرس دا انتي تحرسي بلد
ولقيت فجاه شاب عنده حوالي 27 سنه جاي جري ناحيتنا وهي وقفت ورايا بسرعه
عمار: انتي بتهرجي يا اميره احنا قالبين عليكي دنيا ومين المخلوق دا
عمر: حاسب عندك يا عم الحلو فيه مش شايفها واقفه مع راجل ااكلام معايا انا بدل ما اقل منك
عمار : يلا يا اميره بباكي ومامتك مستنينك من بدري يلا
اميره: لا انا عايزه اتفسح مع عمر شوبه وهبقي ارجع لوحدي
عمر: اتكل بقيعشان متزعلش
لقيت فجاه عمار رفع ايده وانا لسه برفع ايدي عشان اصد ضربته لقيت ايده وصلت عند رقبتي وضربني عليها وهنا اغمي عليا معرفش ايه الي حصل بعدها انا صخيت لقيت نفسي علي كرسي في المطعم ومستر جاسر وشيف احمد وشيف عصام واستاذ محمد وشباب كلهم حوليا اول ما فوقت وركزت افتكرت اميره قومت مفزوع ولقيت عادل بيحط ايده علي كتفي وبيقولي: اهدي يا عم بروسلي فالح تضرب فينا بس ببص علي عادل لقبت تحت عينه مزرق وعبدو ماسك صدره
عمر: هو حصل ايه بظبط
ونيس: البت الي كنت واقف معاها في واد اخدها وضربك فعادل وعبدو جريوا يلحقوك وعادل حاول يضرب الواد ابن العفاريت اداله واحده في عينه رقدته قام عبدو وقف قدامه اخد واحده في صدره و وقع رجاله ورق
محمد: علي الاقل هما وقفوا قدامه مش زيك لا انا مزنوق وهخش الحمام تلاقيك عملتها علي روحك
عمر: لحظه بس يعني الواد اخد اميره
جاسر: اه اخدها
عمر: وسبتواه ياخدها ازاي
عاطف: الواد دا يبقي الحارس الشخصي بتاعها عشان كدا سبناه ياخدها
ساعتها افتكرت كلمها عن عمار الحارس بتاعها بس احا مين البنت ديه الي تكون مدربه كدا وكمان حارس واحد من الجيش الي عند ابوها بالمستوي دا انا مال اهلي ما يولعوا كلهم خرجت من سرحاني علي صوت جاسر وهو بيقول: كدا خلاص ااشغل خلص انهارده في نفس المعاد تيجوا بكره عشان عايزين علي اول الاسبوع الجديد نبدا شغل يلا اتفضوا روحوا
محمد سندني هو لؤي وعادل كان ساند عبدو وروحنا
انا دخلت اوضتي انا وعبدو واترميناه علي سرير لقيت عادل دخل علينا الاوضه وقفل الباب
عمر:بقولك ايه انا مش فايقلك خليها بكره عشان اعرف اتعامل معاك
عادل: يا عم اتنيل انا عيني مزغلله اساسا بسبب الضربه بس الخق يتقال انت كنت واقف مع صاروخ بس مش دا موضوعنا
عبدو: امال ايه موضوعنا
عادل: انك قولت علي سري لعمر قولتله ليه وهتستفادوا ابه لما تبتزوني
عمر: ابدا هنستفيد انك تخف لعبك شويه معانا وتبطل نجاستك الي مع محمد
عادل: احا وانا ماشي هو انا الي قولتله اتناك ما هو الي بيكون عايز وانا تعبان
عبدو: قصر يا عادل عايز ايه
عادل:, عايز اعرف انتو ناويين علي ايه معايا
عمر :, ولا حاجه ابعد عن سكتنا دا كل الي عايزينه
عادل : ماشي هبعد عن سكتكم بس انا اش ضمني ان محدش فيكم هيقول لحد تاني
عمر: الحاجه الوحيده ااي تضمنلك دا اني مش بنسي الي يقف جمبي وانت بالي عملته انهارده ضمنت ان سرك في بير
عادل : ماشي يا عمر لما نشوف
وخرج عادل وانا حطيت دماغي علي المخده ومغمض عيني لغايه ما سمعت عبدو بيقول : خير يا محمد عايز ايه ؟
محمد : مالك يا عم في ايه جاي اطمن علي اخويا فيها حاجه تدايقك
عمر: عايز ايه يا محمد انجز؟
محمد: بصراحه عايز منك خدمه
عمر: لخص
محمد: عايز مرهم للبواسير حاسس ان طيزي بتحرقني اوي
عبدو: دا من كتر رشق الازبار فيها ها ههههههه
محمد: ما تتلم ياض بدل ما اقوملك انا عندي البواسير بسبب الشطه فاهدي علي نفسك
عمر: لخص وانا مالي بالحوار دا ما تنزل تجيب ايه لازم تاخد الاذن مني
محمد: لا لازم اخد الفلوس منك انت ناسي ان ابويا اداك فلوسي وقالك ابقي اديله مصروفه عشان ميبعزقش الفلوس
عمر : اه صح استني وفتحت عيوني وقومت طلعت 50 جنيه من المحفظه وادتهاله
عمر: انزل هات المرهم الي انت عايزه
محمد: ماشي وهرجعلك الباقي
عمر: مترجعش حاجه ديه فلوسك وانت حر فيها ولو عايز فلوسك كلها انا ممكن ادهالك دلوقتي
محمد: لا خليها معاك احسن
وخرج محمد بسرعه ونزل من الشقه
عبدو: هو فعلا ابوه عمل كدا اظاك فلوسه وتديله مصروف
عمر: اه
عبدو: بس دا غلط يا عمر عشان كدا محمد مغلول منك ومستحيل يصفي نحيتك اذا كان ابوه الي اسمه ابوه مفضلك عليه وشايفك راجل عنه
عمر: عارف انه غلط بس مش غلطي انا انا مطلبتش من حد انه يثق فيا ولا طلبت من حد انه يأمني علي حاجه انا بدفع ثمن حاجات انا مليش دعوه بيها انا طبيعتي كدا وناس حابه شخصيتي. طريقتي معاهم دا ذمبي
عبدو : للاسف لا مش ذمبك لكن لازم برضوا
تا بالك عشان محمد لو فضل كرهه لبك يتعمق محدش ضامن الي ممكن يعمله
عمر: متقلقش انا نازل رايح مشوار وهبات بره ماشي
عبدو :متشي يا نجم عيش
وغيرت هدومي واستحميت ونزلت وكلمت نرمين كانت رنت عليا فوق ال20 مره
كلمتها. قولتلها اني جاي عندها و اول ما وصلت لقيت عدنان مستنيني وجري عليا بلهفه
عدنان: عمر انت بخير طمني عليك
عمر: خلبنا نروح البيت وبعدين نكلم
عدنان :حاضر
وركبنا العربيه وفضلنا طول الطريق ساكتين كانت ساعتها الساعه12 بليل وصلنا الشاليه واول ما دخلت سمر جريت عليا وهي بتعيط اوي وحضنتني معرفش ليه كل ما اقرب للبت ديه برتاح بجد بحس اني نضيف اوي
سمر : طمني عليك يت حبيبي انت بخير في حاجه بتوجعك قولي
انا بحنان: متخفيش عليا انا كويس وبوست راسها و روحت لقيت نرمين قاعده شايطه مكنتش فاهم ليه بس قولت في دماغي يمكن بسبب حاجه تخص الحسابات بتاعه الصبح
نرمين: يعني انت سبت بنات مرسي مطروح كلمهم وملقتش غير بنت عز الهداجي يا غبي
عمر: نعم مين عز الهداجي دا انتي بتتكلمي عن ايه اساسا
سمر: اابنت الي انت كنت واقف معاها علي كورنيش ديه تبقي اميره عز الهداجي اكبر رجل اعمال في سرق الاوسط وشخص له علقاته في اىعالم كله وكلمته زاي حد سيف علي رقبه كل ناس لانه بطرقعه صباع واحده ممكن يخفي اي حد من الوجود
عمر:, انتي هتقوليلي ما انا جربت ايد واحد من رجالته بس انا اساسا نكنتش اقصد اي حاطه من الي حصل ولا اني اكلمها أساسا بس واحده مستخبيه ورايا و واحد بيقول عليا مخلوق محسسني اني كلب معدي في شارع عايزاني اعمل ايه يعني اتحزم وارقصله
وانا كنت بدات اتعصب وصوتي يعليا
عدنان بسخريه: وانت بقي يا سيع البرمبه ملقتش وسط حرس عز كلم حد تقف قصاده غير عمار اقوي زاخد في حراسه
عمر : ان شاء*** يكون هولاكو هخليه يدفع تمن الي عمله دا غالي
عدنان :, قلبك ابيض اقعد علي جمب بريشك المنفوش دا
عمر: هو فيه اي بظبط انا مش فاهم حاجه
سمر : عمار دا يا عمر مش شخص عادي دا محترب كاتانا واحده من اقوي قبائل المحاربين الغرب وليهم اساليب قاسيه اوي في قتل والمعارك تصور واخد بقي متربي علي قتل ومدرب من صغره علي كل دا انت هتقف قصاده ازاي عمار سريع جدا صعب حتي تشوف ايده وهي بتقربلك
عمر: اذا كنت مشوفتش اميره وهي بتضربني هشوفه هو
سمر: مهي اميره مدربه علي ايد عمار اساسا
عمر: يعني اعنل ايه انا دلوقتي؟
نرمين : ولا اي حاجه انت تقعد وتسكت وازا هحاول احل الموضوع
عمر: موضوع ايه انا مش فاهم ما خلاص الحوار خلص
نرمين: دا بنسبالك انت لكن بنسبله لعز هو مش هيسكت غير لما يجيبك ويتاكد انك مش مزقزق علي بنته علي
وفجاه لقيت علي طالع زاي العفريت معرفس منين
علي: امرك يا هانم
نرمين : من انهارده هتكون مع عمر زاي ظله لحد ما نخلص من المصيبه ديه فاهم
علي: حاضر بس هو مش يلزمه شويه تمرينات
نرمين: مش وقته المهم روح خلص الي طلبته منك وتعالي تاني هو مس هيخرج من اابيت خااص انهارده
علي: تمام يا فندم
سمر: تعالي يا عمر فوق عشان ترتاح شويه
عمر: بصراحه انا جعان انا تقريبا من امبارح ماكلتش وصالب طولي بالعافيه
نرمين:, اه صحيح طب تعالي الاكل علي سفره احنا كنا مستنينك أساسا
بصراحه انا مبقتش فاهم ابست ديه شوبه تبقي طيبه وحنينه وشويه تبقي عصبيه
وشويه تبقي شرانيه يعني اتعامل نع الحربايه ديه ازاي ولا ابن البارده ابنها المهم روحت علي سفره لقيت بحر كله قدامي انواع كتير جدا جمبري واستكوزا وشوربه سي فود وصياديه ومكرونه ومرجان وسوشي
مش فاهم بيعمل ايه وسطهم بس هعديها
قعدت اكل وانا بقيت زاي الملك سمر ونرمين بياكلوني في بقي وهما مبسوطين اوي وعدنان بيبطلي وهو طاير من الفرحه
عمر: مالك با عدنان فرحان اوي كدا ليه
عدنان : اضلي بصراحه كل ما افتكر دخلتك علي اختي و منظرها وهي مفشوخه تختك بحس اني عايز افشخ الكوكب
عمر :, طب مدام انت بقي رافعهم اوي كدا اقعلوا كلكم عايز اشوف الكل عريانين حتي الخدامين وفعلا كلهم قلعوا هدومهم وبقوا ملط وسمر قلعتنب التيشرت ونرمين البنطلون والبوكسر وبقيت ملط وسمر قعدت علي حجري وبقيت عماله تبوس رقبتي وانا بلعب في بزازها
فجاه سمعنا صوت خبط جامد علي الباب
راخت نرمين ناحيه الباب وهي بتسال مين علي باب
صوت : بوليس
وهنا بنتهي الفصل دا عارف انه قصير شويه بس معلش انا مضغوط جدا اليومين دول بسبب الامتحانات وتسليم في الكليه فعشان كدا هحاول علي يوم الخميس انزل ااحزء الجديد لان طول الاسبوع الحاي مش هقدر انزل حاجه بسبب امتحناتي فهيكون دا جزء يوم الخميس جزء الاسبوع الجاي وهنرجع نستانف يوم تلات معادنا الطبيعي تاني اتمني انكم تستمتعوا مفاجائت السلسله وانتزروا مفاجات اكتر
اولا انا بعتذر جدا علي الي حصل المره الي فاتت انا عن نفسي مشوفتش المشكله الي معظم الناس قالت عليها بس واضح ان في مشكله حصلت ساعه النشر والاداره مشكوره جدا أدخلت وحلتها وانا بعتذر عن الخطا دا والجزء دا هيكون هو الجزء التاسع فاتمني انه يعجبكم وتكونوا متشوقين للمفاجات الجديده وانا بعتذر عن تاخير في جزء دا لكن انا اضفت حاجات جديده علي اخر لحظه عشان كدا اخد وقت زياده واشكر صديقي ابو زب كبير علي تشجيعه وافكاره الجميله وكل اصدقائي ومتابعيني واتمني ان كل الي بيقرا القصه يقول راي وميكونش متواجد في صمت لان فعلا تشجيعكم هو ااي بيخليني اكمل نبدا الجزء الجديد
الجزء تاسع
فجاه فوقنا علي صوت خبط جامد علي باب كلنا انتفضنا نرمين جريت علي الباب وقالت : مين
صوت:, بوليس
عمر:, احا بوليس ايه استخبي فين دلوقتي
نرمين بقلق: تلبس البوكسر بتاعك بسرعه وسمر البسي البرا والبانتي وانزلوا البيسين يلا وانت يا عدنان اطلع البس هدومك وانزل
ماتلدا هاتي روب بتاعي بسرعه
انا كنت لبست بوكسري اساسا وسمر كمان لبست البانتي وجرينا علي البول ونطينا فيه ولبستها البانتي بسرعه في نفس اللحظه كانت نرمين لبست الروب بتاعها وراحت فتحت الباب وعدنان طلع فوق
نرمين:, خير يا فندم اي خدمه
كان ظابط شكله شرس اوي طول بعرض و واضح ان جسمه كله عضلات بس ملامحه جامده اوي
ظابط :, اتاخرتي كدا ليه عشان تفتحي الباب
نرمين: افندم مين حضرتك عشان تسال سوال دا وازاي تتهجموا علي بيتي في ساعه زاي ديه انت فاكر ان البلد مفيهاش قانون
فجاه جه ظابط تاني بس رتبه اقل من ضخم وكان وسيم ومبتسم وقالها: احنا اسفين يا فندم علي الازعاج بس في حرامي سرق البيت الي جنب سعادتك عشان كدا بنستاذن حضرتك نفتش البيت يمكن يكون الحرامي نط في البيت بتاع حضرتك
نرمين: نعم علي اساس ان لو حرامي دخل بيتي مش هعرف او بواب هياخد باله في ايه يا فندم انا اسفه بس انا مش هسمح بان حد يدخل
ضابط سعد:انا مش بطلب ازنك والي انتي بتعمليه دا عرقله لعمل الشرطه وممكن اقبض عليكي بسبب دا
نرمين: يبقي عرقله لشغلك لما يكون معاك اذن من نيابه بتفتيش بيتي اما انت عايز تدخل بشكل همجي وطريقتك ديه تخليني اقدم فيك شكوي يا حضره الظابط عموما انا هسمح بدخول حضرتك وشاورت علي ظابط الهادي واتنين عساكر انا مش عايزه ولادي او خطيب بنتي يقلقوا بسبب وجودكم ودا الي اقدر اعمله
ضابط سعد: انتي بتقولي ايه شاكلك مش ناويه تجبيها لبر ابعدي يا وليه انتي
ضابط ناجي: اهدي يا سعد باشا مش كدا ينفع تستني في العربيه لو سمحت
ناجي كان بيبص لسعد وعينه كلها بطق شرار
دخل ناجي مع اتنين عساكر
ناجي: انا بعتذر جدا لطريقه زميلي بس هو لسه منقول جديد من الصعيد وحضرتك عارفه طبعهم حامي شويه
نرمين : حصل خير اتفضل البيت قدام حضرتك فتشه
ناجي شاور للعساكر والاتنين اتحركوا وكل واحد فيهم راح حته في البيت طلع عمر من البيسين هو وسمر ونشفوا تفسهم وكل واحد فيهم لبس برنس وخرجوا لقوا ناجي واقف هو ونرمين
ناجي: اهلا يا استاذ اسفين بقي علي الازعاج الي حصل دا بس دا شغلنا
عمر: لا محصلش حاجه
سمر: هو ايه الي حصل يا ماما
نرمين: بيقولوا ان في حرامي سرق البيت الي جمبنا وبيفتشوا الكومبوند يمكن يكوم مستخبي في اي بيت من البيوت
عمر بعدم اقتناع: حرامي سرق البيت الي جمبنا ماشي
ناجي: في حاجه يا استاذ عمر
عمر: لا ابدا مفيش واضح ان حضرتك قديم هنا في مطروح
ناجي: يعني بقالي خمس سنين
عمر :واضح ان حضرتك خدمت في اماكن راقيه جدا يعني طريقه حضرتك لوجك اوي
ناجي شكرا : انا فعلا خدمت اربع سنين في شرم الشيخ يعني تخصص سواحل
جه الاتنين عساكر واقالوا لناجي انهم ملقوش حاجه وناجي اخدهم وجم يخرجوا كان لسه سعد واقف قدام الباب
عمر: نورت يا سياده الرائد
ناجي : بنورك يا استاذ عمر
دخل عمر وقفل باب وبص لنرمين وسمر اوي وفضل ساكت ودخل قعد علي سفره تاني
نرمين: مالك يا عمر فيه ايه
سمر: تلاقيه لسه مخضوض بس يا ماما من الي حصل بس متقلقش يا حبيبي محدش يقدر يقربلنا اساسا
عمر : اكيد اكيد هو عدنان راح فين
نرمين: انا قولتله يطلع يلبس وينزل معرفش طلع يعمل ايه كل دا
عمر: سيبك منه بقولك ايه ايمي
نرمين:ايه يا عيون ايمي
عمر: منفسكيش تتفشخي انتي وبنتك علي سرير واحد
سمر: نفسي اوي يا عمر
نرمين: انا موافقه بس سمر هتعرف تسد ديه لسه مفتوحه الصبح
عمر : لا متقلقيش هتستحمل وخصوصا بالي هيحصل دلوقتي
سمر: هو ايه الي هيحصل دلوقتي
قمت وشوشت سمر في ودنها وهي كشرت جامد اوي ولقيتها بتكلمي بعصبيه اوي
سمر: انت اكيد مجنون انا مستحيل اعمل كدا ابدا وانا غلطانه اني سلمتلك نفسي من البدايه وطلعت تجري علي فوق وهي بتعيط نرمين: انت قولتلها ايه بظبط
عمر: قولتلها اني هنيكها من كسها و عدنان من طيزها وهي تلحسك كسك غلط انا في حاجه
نرمين: بس سمر عمرها ما اتناكت من عدنان ولا هو حتي فكر في كدا
عمر: ميخصنيش انا عايز دا يحصل اطلعي ليها وخليها تجهز بدل ما اقوم افشخها يلا
نرمين قامت وطلعت لسمر وانا فصلت قاعد شويه لغايه ما لقيت غزال اوربي داخل عليا لقيت بنت لابسه لبس الخدامين شعر دهبي وبيضاء اوي بزازها وسط وطيزها صغيره جات و وقفت قدامي زاي التمثال
عمر: في حاجه يا شاطره محتاجه حاجه
ماري: انا ماري يا فندم ونرمين هانم طلبت مني اني اكون مع حضرتك دايما واي حاجه حضرتك تطلبها انفذها فورا
عمر: اي حاجه مهما كانت
ماري: ايوه يا فندم
عمر: هو انتي جنسيتك ايه يا ماري
ماري : من روسيا يا فندم
عمر: طب يا ماري اقلعي هدومك
لقيت البيت في ثانيه بقيت ملط لقيت حلمات بزازها لونهم وردي فاتح وبارزين وكسها احمر وصغير ونضيف هي اساسا كانت شبه اللمبه النيون بتنور في ضلمه قومت شديتها وقعدها علي حجري وكانت ايدي بتلعب في كسها
عمر: انتي لسه فيرجن يا ماري
ماري: انت عايزني اكون ايه
عمر: مش فاهم يعني ايه عايزك تكوني ايه
ماري وهي كانت بتاخد نفسها بصعوبه بسبب لعبي في كسها: يعني لو عايزني اكون فيرجن هكون لو عايزني نون فيرجن هكون انا هنا زاي ما انت عايز وبس يعني زاي ما بتقولوا هنا في مصر حته صلصال شكلها زاي ما انت عايز
قومت ضغطت علي زنبورها جامد في لحظه ديه
ماري: اااه شكلك بتحب المفاجآت اوي
قومت دخلت صوابعي في كسها لقيتها مفتوحه وبدات انيكها بصوابعي بس كسها كان ديق ودافي خلا زبري يقف زاي العمود اكتر ما هو واقف اساسا وهي اول ما شافت زبري مسكته ولدات تدلك فيه
عمر: انتي شغاله هنا بقالك قد ايه يا ماري
ماري: بزمتك بقي دا وقت اساله ااه طب مدام انت نفسك تنيكني اوي كدا سبلي نفسك بدل الاساله ديه
عمر: لا انا عايز كدا جوبيني علي اسالتي بقي
ماري: بقالي يا سيدي اربع سنين شغاله مع نرمين هانم
وهي بقيت عماله تحلب في زبري جامد وانا كنت فعلا هيجان عليها وبقيت مش مركز فبدات ادعك زنبورها جامد بصباعي عشان تهيج وتروح مني
عمر:, كام واحد فتحك قبل كدا
ماري : بطلت اعد اصلكم دايما بتحبوا الفيرجن امممم معرفش ليه
عمر: ومين اكتر واحد كيفك
ماري: واحد سوري بس كان خرافه زاي الامراء كدا وسيم وحنين وكان عارف ازاي يمتعني تحته
شيلت صوابعي من كسها ونيمتها علي كنبه وبدات ابوس شفايفها براحه كنت بستطعمها كل شويه ازود في البوس و نزلت علي بزازها بقيت افركهم بايدي واقرص حلماتها براحه وايدي تانيه نزلت علي بطنها وبقيت بلعب في سرتها لقيت البت قفشت فيها جامد وكنا بنسيح مع بعض نزلت ابوس رقبتها وبعدها قفشت بزازها بشفايفي كنت عمال ابوس فيهم وارضع من حلماتها
ماري: احححح كمان يا حبي كمان مممم عايزه احس بحضنك
وانا مش مركز معاها وعمال ارضع بزازها وقومت قعدت مكاني هي فهمت ونزلت علي ركابها وحطت زبري في بقها بترضع زبري بس كانت محترفه بصحيح تلحس عروق الي في زبري وتزل علي بضاني تحطهم جوا بقها خلتني اتوه خالص
عمر:, اممم مصك حلو اوي يا ماري انتي اتعلمتي كل دا فين
ماري : من دنيا اصلها علمتني كتير اوي مش قولتلك سبلي نفسك وانا همتعك
وهي بتتكلم بصوت كله محنه ونظرتها لوحدها تهيج اجدعها زبر وانا كنت خلاص ماسك نفسي بالعافيه
ماري: متحولش تمسك نفسك اكتر من كدا هاتهم عشان ترتاح لسه في معركه فوق
وبقيت عماله تمص في زبري جامد وتدخله وتطلعه من بقها لحد ما جبتهم في بقها وهي شفطت اللبن كله مسبتش نقطه واحده تقع كانت اول مىه احس بالاثاره ديه واجيب كميه اللبن ديه كلها فضلت نغمض عيني شويه من لذه الي انا كنت فيها فتحت عيني ملقتش ماري
عمر:, هي راحت فين البت ديه
لقيتها بتحط ايدها علي كتفي من ورا
ماري: خد اشرب اىعصير دا لسه في سهره فوق
عمر: وانتي مش هتشاركي معانا في سهره ديه
ماري: لا ديه سهرتك انت لوحدك بس عيزاك تظبط الشراميط الي فوق اصلهم مش بيشبعوا بساهل
واهدت هدومها وراحت ناحيه المطبخ واتا شربت العصير وفضلت قاعد شويه وطلعت فوق علي اوضه سمر وانا لسه عريان زاي ما انا وزبري وقف في ثانيه من الي انا شوفته
كانت نرمين نايمه علي ضهرها وصمر فوق منها عامله تبوس بيها وبيحكوا كساسهم في بعض
نرمين: يخرب عقلك يا سمر انتي هايجه اوي كدا ليه انهارده هو عمر عمل فيكي ايه
سمر: اصبري بس دا لسه السهره هتحلو اوي دا انا بسخن بس وحطت صوابها جوا كس نرمين
نرمين: اااه حلو اوي يا سمر كملي
سمر شالت ايدها من كس نرمين وبعدت
نرمين: مالك بعدتي كدا ليه
سمر: معرفش بس مخنوقه وحاسه ان الموضوع بايخ ومتكرر عايزه حاجه جديده
نرمين: حاجه زاي ايه يعني
سمر: اقولك ايه رايك اربطك في سرير بكلبشات وبعدها انيكك بزبر الصناعي في كسك وطيزك ايه رايك
نرمين: بقي عايزه تكتفي ماما حبيبتك
سمر في لحظه وشها قلب وصريت نرمين بالقلم علي وشها
سمر: حبيبتي تعنل الي بقول عليه من غير مناقشه كتير ودي ايدك علي طرف السرير يلا
نرمين:ما بلاش انا عشان بنرجع نزعل
سمر : هتعملي ايه يعني يا شرموطه
وراحت مسكت نرمين من شعرها وشدتها
نرمين: اااه يبقي اني الي عايزه دا ومسكت سمر من رقبتها ووعضتها منها
عمر: يا ولاد المجانين انا وقت في بيت رعب ولا ايه
ولفيت سمر ونرمين وبقوا بيبوسوا بعص بطريقه شهوانيه اوي ويعضوا شفايف بعض ويعضوا في رقبه بعض جامد وبقوا هايبر اوي وكل شويه يضربوا في بعض بالاقلام علي وش والبطن وكس
نرمين:ااحححح بقالي كتير محستش بالمتعه ديه يا متناكه تعالي هنا وجابت سمر من رقبتها وحدفتها غلي سرير ونزلت تلحس في كسها وتعضه جامد اوي
سمر: ااااه مش بساهل كدا يا لبوتي اصبري عليا
وراحت ضمت فخادها جامد وزنقت نرمين بين فخادها ومدت ايدها ووطلعت كلبشات
سمر:ااحححح كمان با ايمي الحسي كويس يا شرموطي عايزه احس بلسانك بيقطع كسي مش كان نفسك فيه وهو مفتوح وفضلت تفرد في دراع ايمي لحد ما وصلتها لاقرب كرف بسرير وكلبشتها وقامت كلبشت الايد تانيه بسرعه
نرمين: بقي كدا يا متناكه بتغفليني
سمر: منكم نستفيد يا امي هههههههه اصبري بس
وقامت جابت حته قماش سوداء وربطتها علي عيون نرمين
نرمين: انتي ناويه علي ايه بظبط يا لبوه
سمر: اصبري بس يا قلب اللبوه وانتي تعرفي
وراحت ناحيه الدولاب وطلعت زبر صناعي بحزام ولبسته وشاورتلي اجي
وانا هنا دخلت الأوضه براحه من غير اي صوت
عمر بصوت واطي : عفارم عليكي يا قمري
سمر: عد الجمايل بقي
عمر: ما انتي كمان انبسطي وهتنبسطي تاني يلا بينا بس
نرمين: سمر انتي روحتي فين انا بدات ازهق
وانا وبدون اي مقدمات رشقت زبري في كس نرمين وبدات انيك فيها بعنف واضربها علي طيزها
نرمين: ااااااااااه ايه دا مين الي حط زبره في كسي ااه طب براحه شويه مش قادره
سمر: شكلك يهيج اوي يا ماما خلتيني نفسي اتناك اوي
وبقيت سمر تلحس في رقبه امها واعض فيها ونزلت علي بزازها وبعناله تقفش فيهم ونرمين مش بتعمل حاجه غير انها عماله تصوت
عمر: صوتك سنفونيه يا ايمي
نرمين: كفايه يا عمر حرام عليك اااه ارحمني كسي اتهري اااه
عمر: سمر دورك
سمر قامت و قعدت علي ركبها وخلت زبر صناعي الي لابسه في وش نرمين و حطته في بقها وبدات تنيكها جامد في بقها
سمر : ايه رايك يا مامي بزمتك مش حاجه نيكه حلوه
انت بدات اهدي النيك في نرمين شويه عشان اهيجها
نرمين مكنتش حاسه بحاجه من الالم كسها بس انا كنت قاصد اعمل فيها كدا وبدات انيكها براحه براحه بس حسيت انها فصلت خالص فمرجت زبري من كسها وقولت لسمر تفكها وكفايه عليها كدا ودخلت الحمام عشان اخد شاور مليت البانيو مياه ساقعه ونزلت فيه كنت عايز افكر بهدوء في كل حاجه لغايه ما لقيت سمر داخله عليا الحمام ودخات نعايا في البانيو وكانت في حضني
سمر: بصراحه انا هجت اوي من منظرك وانت بتنيك ماما بعنف اوي هي اساسا بتحب العنف في نيك بس انت اتغاشمت شويه
عمر: انا كنت قاصد كنت عايزها تفرهد خالص وتتقلب وكمان الي عملته دا هيخليها متفكرش تتناك مني اليومين الجايين دول بس بصراحه برافوا عليكي طلعتي جامده يا بت وعملتي كل الي قولتلك عليه
سمر: طبعا دا كسها اتهري يا ابني بس عشان خاطري اوعي تعمل كدا في الكوكو بتاعي دا لسه صغنن
عمر:لا متقلقيش انا هدلع الصغنن بطريقتي
بس قوليلي صحيح انتو جبتوا ماري ديه منين
سمر بصتلي باستغراب: ماري مين ماري ديه
عمر: نعم ماري الخدامه روسيه الي مامتك وصتها تفضل معايا
سمر: عمر حبيبي انت شارب حاجه احنا معندناش هنا اي روس شغالين معانا
عمر: ازاي يعني انتي هتجننيني امال مين الي انا كنت بنيكها في لوبي تحت ديه
سمر: تكونش عفريته انت ملبوس ولا ايه
عمر بنرفزه: سمر انا مبحبش الهزار التقيل يعني ايه مفيش واحده شغاله عندكم هنا بالاسم دا
سمر : طب براحه بس احتا مس بنشغل معانا اي خد غير من البرازيل او السودان بس لان في نظام معين البيت ماشي عليه وكل وظيفه ليها بلد مختصه بيها و انا بقولك احنا عمرنا ما شغلنا اي روس معانا نهائي لا في البيت ولا في شركه فهمت
عمر: يعني مفيش واحده شغاله هنا اسمها ماري
سمر بزهق : قولتلك لا
عمر : طب تمام
وخرجت من البانيو ونشفت جسمي و لبست هدومي ونزلت قعدت قدام البول لحد ما لقيت جاسر جه وقعد جمبي
جاسر : انا اسف يا عمر اني دخلتك في حياه بشكل دا
عمر: حياه عامله ازاي يعني نيك ويقلبظات وشغل غريب مش فاهم اي حاجه فيه
جاسر: الموضوع مش سهل افهمني نرمين مش سهله انا عشت حياتي كلها بخاف منها ومن الي تقدر عليه
عمر: صحيح انا كنت عايز اسالك انت ايه الي وصلك لكده يعني انا سوفت رجاله كتير خاضعه لستاتهم بس مش بشكل دا
جاسر: لان هي كانت عايزه دا كل دا حصل بعد ما قفشتها بتتناك من ابن عمها بعد جوازنا بتلات شهور كنت هقتلهم لكن فجاه لقيتها واقفه قدامي بكل قوه ويجاحه وبتقولي اعلي ما في خيلك اركبه وهتناك من الي انا عايزه وانا مراتك ولو فكرت تتكلم هخليك تتمني الموت
كلامها شل تفكيري خالص ومبقتش قادر افهم مين الي قدامي ديه سبت البيت وكنت ناوي أطلقها لكن وانا خارج من باب البيت لقيت حد ضربني علي دماغي ولما فوقت لقيت شاشه كبيره معروض عليها فيديو لواحد بينكني وديه كانت اكبر كسره في حياتي في لحظه ديه بقيت عبد ليها بعملها كل الي هي عايزه تعرف اني مره حاولت انتحر وهي انقظتني وبعد مدا نزلت فيا ضرب بكرباج وقطعت عني اكل ومياه لحد ما كنت هموت
عمر: نرمين عملت كل دا ديه ولا يبان عليها خالص
جاسر: انت لسه مشوفتش حاجه بس نصيحتي ليك اوعي تثق في حد مهما كان يبين انه يستاهل ثقتك
عمر: لو طبقت كلامك دا يبقي ايه الي يخليني اثق في كلامك اكيد انت اكتر زاحد متضرر بوجودي وهتعمل اي حاجه عشان تخليني اخلع بمزاجي
جاسر:بمزاجك عمر حبيبي انت اخر حاجه عملتها بمزاجك هي انك جيت البيت دا اول مره لكن بعد كدا مفيش حاجه اسنها مزاجك
عمر:, طب اولادك ليه بيعملوك كدا
جاسر: لان نرمين قررت تخلي الكل يحتقرني عشان مقدرش اخد اي قرار في حياتهم بعد ما حست اني بقربهم ليا وممكن دا يكون خطر علي مستقبلها مع الاولاد كل الي نرمين بتفكر فيه هو أنها تفضل فوق الكل مهما كان الثمن
عمر: جاسر هو في واحده شغتله هنا اسمها ماري
جاسر اول ما سمع الاسم اتكهرب وبقي عمال يتلعثم : مم ماري مفيش حد شغال هنا بالاسم دا مين ديه
عمر:ديه واحده من الشغالين
جاسر : كل للشغالين هنا من برازيل وسودان بس انا هقوم بقي عشان اشوف نرمين لا تكون محتجاني
واختفي من قدامي بسرعه سعتها انا دنيا لفت بيا كل حاجه بتحصل غريبه مهما خططت لنرمين ديه اكتشف انها سبقاني بكتير اوي ومبقتش عارف اتصرف معاها ازاي قومت من علي البول وانا دماغي هتنفجر لغايه نا شوفت عدنان قاعد في عربيته وبيسمع مزيكا ومندمج اوي روحت عليه بسرعه قولتله : عدنان انا عايز اروح دلوقتي
عدنان: مالك يا ابني في ايه حصل انت مش المفروض هتبات هنا
عمر: لا عايز اروح بصراحه مخنوق اوي وانا هنا يلا وركبت عربيته واستنيه يتحرك ولما لقي اني فعلا مصمم وشكلي مخنوق اتحرك وروحني وانا اول ما دخلت الشقه اتحركت علي اوضه نوم بتاعتي واتقلبت علي سرير ونمت لحد ما لقيت محمد بيصحيني
محمد: عمر يا عمر اصحي يا عم في ايه كل دا نوم
عمر:في ايه يا محمد عايز ايه
محمد:مفيش يا عم انا كنت بكلم جدي في قاهره وقالي انه زعلان منك اوي عشان من ساعه ما سافرت متصلتش باي حد خالص وكل زعلان منك وابويا مش متوصي وعمال يسخنهم عليك
عمر: ما هقولك ايه انتو كلكم عيله بنت متناكه اذا كنت انت ولا ابوك. لا امك ولا اختك كلكم شله معرصين في بعض
محمد: ما تهدي علي نفسك يا عم عمر بدل ما اعملها معاك
عمر: المشكله ان انا مبقاش ينفع اقولك اتلم بدل ما اقوم انيكك لان دا بنسبالك مكافأه دلوقتي يلا غور
طلعت موبايلي وبصيت فيه لقيت نرمين وسمر رنوا عليا كتير بس انا نفضت ليهم واتصلت علي امي
عمر: الو ايوه يا ماما اخبارك ايه
ماما: بقي كدا يا عيل يا براوي اول ما تسافر وتشم نفسك تنسي امك ومتسالش علياولا تتصل تتطمن علينا
عمر: غصب عني صدقيني يا حبيبي الشغل ممرمطنا
ماما: طيب يا حبيبي مهم طمني عليك انت اخبارك ايه
عمر: انا بخير متقلقيش عليا المهم انتي اخبارك ايه وقمر وبابا وكيمو
ماما: كلنا كويسين متقلقش حتي القرده الصغيره عنابه تتنطط عايزه تكلمك
عمر: طب اديهاني
قمر: الو علي فكره انا زعلانه منك ولما تيجي هفضل اضربك بمضرب الدبان انت فين يا عمر وحشتني اوي
عمر؛ يخرب تقلك عمرك ما هتتغيري يعني دا دلوقتي دلع ولا تهديد بس هعديها يا ستي واقولك انك انتي كمان وحشتني اوي اوي وهنشوف موضوع مضرب دبان دا بعدين
قمر: كنت عايزه اقولك علي حاجه مهمه نور عماله تحاول تقرب مني وتخليني انا وهي لوحدنا و امبارح طنط نجلاء دخلتني الشقه عندها وقعدت تتكلم معايا وشربتني عصير وبعدها نمت عندها ولما صحيت لقيتني عريانه ونايمه في سريرها وهي ضربتني وزعقتلي جامد وقالتلي مقولش بحد ولا هتنوتني وانا خايفه اوي يا عمر
طبعا كلام دا انا بقيت مولع بمعني الكلمه
ازاي نجلاء يجلها الجراءه انها تعمل حاجه زاي ديه
عمر: قمر انتي حاسه باي حرقان من تحت حاسه باي حاجه بتحرقك
قمر : لا مش حاسه باي حاجه بتحرقني هي عملت فيا ايه يا عمر انا خايفه
عمر: متقلقيش يا حبيبتي مفيش اي حاجه حصلت بس انتي بعد كدا متبعديش عن ماما ابدا ولا تقربي من بيت عمك هشام ولو اي حد فيهم تتعرضلك صرخي وانا هنزل في اقرب وقت متقلقيش يا حبيبتي اديني ماما
اما دماغي فجاه بقي فيها الف حاجه و حاجه وانا خلاص دماغي وقفت
ماما: خير يا عمر حصل ايه اختك بتعيط ليه
عمر: مفيش يا ماما انتي عارفه قمر بقي ودلعها اول ما قالتلي وحشتني وعايزاك ترجع فتحت فب العياط المهم يا ماما طمنيني اخبارك ايه
ماما: انا يا حبيبي بخير متقلقش عليا
عمر: ماما بلاش تخلي قمر تروح عند نجلاء مرات عمي
ماما: ليه يا ابني حصل حاجه
عمر: لا محصلش بس نجلاء بتفضل تزعق لقمر وتخوفها دول عيله مجانين وكمان يعني نجلاء مشبوهه من غير حاجه
ماما: ايه الكلام الي انت بتقوله دا يا ولد انت اتجننت
عمر: ماما انا عارف كويس ان نجلاء من فبل ما تتجوز عمب وهي سكتها شمال و مجوزه عمي تصليح غلطه و واحده زاي ديه اكيد لازم اخاف علي اختي منها
ماما : بس اخرص اوعي تتكلم في الموضوع دا تاني خالص فاهم
عمر: حاضر بس عشان خاطري يا ماما ابعدي نجلاء عن قمر ارجوكي
ماما: ماشي يا عمر يلا سلام
عمر:سلام يا ماما
قفلت معاها وانا مخنوق وقرفان من كل حاجه انا كنت ناقص نجلاء والاعيبها الوسخه مش كفايه عليا نجاسه ابنها هنا بصراحه كنت هطرقع وعايز اكلم مع حد ساعتها افتكرت علي وطلعت رقمه واتصلت عليه واتفقنا نتقابل في كافيه موجود في الفيروز غيرت هدومي و نزلت عشان اقابله لكن لقيت عاطف في وشي
عاطف : علي فين العزم يا عم عمر
عمر: وانت مالك حد عينك حارس علي سكن
عاطف : اه ومينفعش تخرج من هنا غير لما شيف احمد يقول
عمر: عاطف ابعد عن سكتي عشان متزعلش انت واحمد بتاعك
وخرج عبدو علي صوتي انا وعاطف
عبدو: حصل ايه يا جدعان مالكم واقفين زاي الديوك كدا ليه
عمر: الاستاذ عايز يمنعني من الخروج عين نفسه حارس علي سكن بروح خالته
عاطف: احترم نفسك يا عيل يا ابو شخه انت بدل ما تدفن هنا
وهنا الكل خرج من الاوض وبقوا واقفين يتفرجوا علينا
عبدو : اهدي يا عمر وانت يا عاطف كل واحد فينا حر يخرج ويجي وقت ما هو عايز وانت ملكش انك تدخل واتهد بدل ما اشتكيك لمستر جاسر وهو يتصرف معاك
عمر: انا مش هستني لما تقدم شكوي لمستر جاسر انا خارج دلوقتي والي يقدر يمنعني يتفضل
قام عاطف ضربني بوكس نطرني علي ورا بس انا قومت بسرعه وفديت ضربته التانيه ورزعته بكوعي في دماغه من الجمب وبعدها مسكته من هدومه وضربته بروكبه في بطنه
وسبته متكوم
عمر: مش عشان واحد قدر يوقعني امبارح هتشوفوا نفسكم عليا انا كفائه اني ارقدكم كلكم لوحدي اظبطوا بدل ما هقل منكم بعد كدا
وسبتهم ونزلت و روحت علي الفيروز واقعدت علي الكافيه و استنيت علي فضلت قاعد عشر دقائق بظبط لحد جه سلمت عليه و قعدنا
عمر: اخبارك ايه يا علي
علي : بخير يا عم عمر خير موضوع ايه الي عايز تكلمني فيه اوي كدا
عمر: علي الورق الي نرمين ادتهولك اول يوم اتقبلنا فيه مروحش لحد دا كان مجرد اختبار ليا بس انت اخده عشان يبان ان الموضوع بجد صح
علي : وايه لازمه النبش في القديم يا عمر فكك خلينا في الي جاي
عمر: الي جاي دا مش هوصله غير لما انبش في القديم في حاجات كتير اوي انا مش فاهمها واولها نرمين بتشتغل في ايه بظبط وعايزه مني ايه
علي: طب ما تسألها هي بتسالني انا ليه انا مش بتصرف من دماغي يا عمى انا بنفذ الاوامر وبس
عمر: لا الرجاله الي زيك مش بتنفذ الاوامر انت بتخدم الي انت بتقدره او هو يقدرك وانا عارف كويس انك قدرتني من اول مره شوفتني فيها والا مكنتش وافقت تقابلني او علي الاقل مكنتش بعتلي الاميل بتاع امبارح
علي: خلينا نعتبر ان الايميل دا هديه محبه بينا
عمر: انت بتكره نرمين كره العمي دايما كنت بشوف لذه القتل في عيونك كل ما كنت بتبصلها انا مش هسالك انت بتكرها ليه لكن انا عايزك معايا
علي : في ايه بظبط انت عارف انا بعمل ايه لنرمين وبكسب قد ايه
عمر: ويا تري انت عارف انا ممكن اكسبك قد ايه لو مشيت معايا في طريقي فكر كدا يا علي نرمين دفناك ومحتكره شغلك ليه تعمل في نفسك كدا ما تخليك معايا وانا هقدر اقدرك زاي ما انت قدرتني
علي: انا هوافق بس بشرط اعرف ايه الي خلاك تقلب علي نرمين فجاه كدا
عمر :حاجتين اولهم هو شويه العيال الي جات وعملت ظباط دول مش ظباط خالص دول كانوا جايين يركبوا كاميرات عشان يعرفوا يرقبوها ودخله ديه ملهاش غير معني واحد ان نرمين سكتها شمال
علي بابتسامه : و انت عرفت منين انهم مش ظباط وركبوا كاميرات
عمر: لان عمري ما شوفت عسكري داخل يفتش وهو شايل شنطه عده كل حاطه فيهم كانت مريبه
علي بابتسامه: واتنين
عمر: البت الي اسمها ماري ديه نرمين عايزه تحسسني اني مجنون كل حاجه حوليا بتضغط عليا بالبطئ عشان اكون عبد ليها من غير ما احس نرمين مش عايزه نيك نرمين عايزه مني حاجه اكبر ايه هي معرفش لكن انا متاكد من كلامي
علي: كدا انا اتاكدت اني مش هلعب مع هاوي او عويل كدا انا ممكن اطمن بس انت ازاي مطمن ليا كدا وانت عارف اني دراه اليمين لنرمين وممكن اقولها
عمر:لانك مش دراعها اليمين ولا ختي قريب من انط تكون كدا انت واحد من كروتها زاي ما انا هكون برضوا من كروتها قداموانا مش هسمح بان دا يحصل ابدا
علي : تعجبني يا عمر بس خد بالك انا زعلي وحش مش بحب كلام كتير من غير افعال
عمر : متقلقش هتلاقي افعال بس انت تكون في ضهري
قاعم علي وقف وقالي: هكون في ضهرك متقلقش سلام
وسابني ومشي وانا فضلت قاعد مكاني شويه معرفش ليه بس حسيت اني لازم اقعد في كافيه دا شويه لحد ما لقيتها داخله عليا ايوه هي اميره حوريه البحر الجميله بصراحه انا كل ما ابص في عيونها معرفش بيجرالي ايه
اميره:نفسي مره اشوفك وانت مش سرحان ايه المره ديه سرحان في ايه بقي
عمر: استني بس لحظه وبقيت بتلفت يمين وشمال
عمر: هو الغدنفر بتاع المره الي فاتت هنا اصلي مش حمل ضربه تانيه
اميره: لا متقلقش عمار واقف بره ومش هيعمل اي حاجه انا بس حبيت اجي اعتذرلك علي الي حصلك بسببي امبارح وكمان اشكرك انك دافعت عني
عمر: كافيه اني اشوف عيونك الحلوين دول وكدا يبقي شكرك واعتذارك وصلوا ومقبولين ووانا بقي الي اشكرك انك سمحتيلي اشوفك تاني
اميره بضحك: ايه يا عم الحبيب مالك تحب اجبلك عمار تاني ولا ايه
عمر: وليه تتعبي الراجل ما تخليه يرتاح شويه اهو انا كمان ارتاح من ضرب
اميره: قولي صحيح انت ايه الي وقعك مع نرمين الفراس
عمر:, وانتي تعرفي نرمين منين؟!!
اميره: معرفهاش شخصيا لكن بابا يعرفها ودايما كان بيحذرني منها ومن شرها هي واولادها
عمر: مش محتاجه تقوليلي هدوء وهبل عيالها الزياده عن اللزوم للاسف هيكون وراه بلاوي.بس انتي بتسالي ليه
اميره: بصراحه خايفه عليك امبارح رغم انك مقدرتش تحميني من عمار بس حسيت وانا مستخبيه وراك بامان عمري ما حسيته وانا وسط كل الحرس الي بيحموني معرفش ليه وكمان حرام واحد زيك يروح فطيس وهو في بدايه حياته بسبب عقربه ديه
عمر: نرمين بتشتغل في ايه
اميره: عمار تعالي ولفيت عمار جه وقعد معانا وهو زاي تمثال
عمار: خير يا اميره
اميره: عايزاك تجاوب عمر علي كل كاجه هيسالك عليها بخصوص نرمين الفراس
عمر: نرمين بتشتغل في ايه
عمار : كل حاجه مخدرات سلاح اثار عبيد تجاره بنات أعضاء يعني تقدر تقول ان نرمين ديه موسوعه وشبكه بتاعتها متفرعه جدا جدا في سرق الاوسط ومش سهل انك تدخل دائرتها وتخرج منها
عمر: امبارح في ناس عملت انهم ظباط عشان يدخلوا البيت وركبوا كاميرات مراقبه دول كانوا انتو
عمار: اه نرمين خطر كبير. كان لازم نتابعها لحظه بلحظه بس انت عرفت منين انهم مش ظباط
عمر: يا ريت لما تبعت حد خليه يحبك الحدوته شويه حرامي سرق الفيلا اىي جمينا و المفروض انه هرب يعني كان في حد في البيت هو البلغ معقوله محدش صرخ انتو البوليس محولش بصرب نار احنا مقدرناش نسمع صوت واحد يدل علي اقتحام البيت الي انا كنت فيه او البيوت الي جامبه غير كدا الظابط عرف منين ان اسمي عمر
عمار:, يمكن نرمين هي الي قالت اسمك ليه
عمر:, لا نرمين مقلتش اكتر من اني خطيب بنتها انا حسه سمعي قويه جدا وبقدر اميز كلام كويس وكمان ناظره الظابط الي كان واقف علي الباب ليا كانه كان بيوصلي رساله بعينه الموضوع لازم يتركب بطريقه احسن شويه يعد كدا وبصراحه جو الظابط طيب وشرير دا مهروس اوي
عمار : انا دلوقتي فهمت ليه نرمين متمسكه بيك وكانت قالبه دنيا عشان تقدر توصلك بصراحه حقها يمكن مش شاطر في انك تحمي جسمك لكن محترف في استخدام عقلك
عمر:, مين ماري
عمار : اوعي تقولي ان ماري الشبح طلعتلك
عمر: شبح يعني ايه؟!!
عمار: ماري ديه تبقي بنت روسيه شغاله مع نرمين وديه بقي تبقي الفرس الكسبان بتاعها بيلقبوها بالحيه او الشبح لانها بتختفي في لمح البصر زاي ما بتظهر فجاه بسببها نرمين قدرت توقع ناس كتير وتكسب مناصب كبيره في دوله وتخليهم تحت رجليها عشان تقدر تلعب براحتها
عمر: اه ما انا اخدت بالي
اميره: نعم اخد بالك ازاي يعنب هو حصل حاجه بينكم
عمر:, لا محصلش حاجه صدقيني ؛ بس ليه سمر تقولي ان مفيش واحده اسنها ناري وتبقي عايزه تخليني مجنون قدام نفسي
اميره: عشان ادراكك لكل حاطه يقل وتبدا تشك في كل حاجه بتحصل و واحده واحده تسيطر عليك وتبقي تحت طوعها برضاك
عمر: ايه دا دسه لو حدوته مكنتس تتصدق معقوله في كدا
عمار: انت غلبان دا فيه الي اكتر من كدا بكتير
عمر: يبقي علي فعلا كان صادق لما قالي ان عبدو شغال لحساب نرمين
وفجاه تليفون اميره رن وردت عليه وانا كنت بكلم مع عمار حد ما اميره قطعتنا
اميره: عمر بابا عايز يقابلك ومش بيحب حد يتاخر عليه يلا وتقلقش كل حاجه هتنحل يلا
وهنا ينتهي الجزء التاسع والقبل الاخير من سلسله الاولي مرات عمي سبب في فجر العائله وهيكون الجزء الجاي هو الجزء الاخير وهيكون في المفاجاه الكبري الي محدش يقدر يتصورها وهتقلب موازين الحكايه كلها
اتمني ان الجزء دا يعجبكم ومنتظر تعليقاتم ورايكم علي جزء الجديد وبعتذر علي تاخير مره تانيه اشوفكم الجزء الجاي مع مفاجات اكتر واكتر
مع سلامه
الجزء دا هيكون اخر جزء في سلسله الاوله من مرات عمي سبب في فجر العائله كانوا فعلا احسن شهرين في حياتي اديتهم معاكو واتعرفت علي ناس كتير جميله بسبب كتابتي للقصه ديه وبشكركم علي فعلا علي دعمكم ليا طول الفتره الي فاتت واتمني اكون قدرت اخليكم تستمتعوا واقدر اقدملكم اسلوب احسن ومفاجات اقوي في سلسله الثانيه
اربطوا احزمه عشان مفاجاه الجزء دا هتغير هتغير مجري الأحداث كلها يلا بينا
الجزء العاشر والاخير
اميره: عمر بابا عايز يقابلك و هو من نوع الي مبيحبش حد يتاخر عليه ومتقلقش كل حاجه هتبقي كويسه
عمر: كل حاجه هتبقي كويسه ازاي هو في اساسا مش كويس عشان تقولي كدا
عمار: انت عايز تكون عبد لنرمين بقيت عمرك
عمر: اكيد لا
عمار: يبقي تسمع الكلام نرمين هتكتفك جمبها وتخليك عبد ليها باي ثمن والي هيدفع الثمن غالبا هيكون اهلك مش انت
عمر: هو الكل مش طايق اهلي ليه عايز افهم حد قلكم ان اهلي مشاع لاي حد
اميره: يعني ايه مشاع
عمر: هي خام لدرجه ديه
عمار: اه انجز هتيجي ولا نسيبك تلبس
عمر: معرفش انا دماغي واقفه
عمار: خد نصيحه من واحد اكبر منك وشاف كتير جدا لما تلاقي حد قدامك عايز يقولك حاجه متصدش اقعد واسمع واشتري منه لحد اخر لحظه وبعدين فكر في كلام علي رواقه وخد قرارك مقبلتك لعز باشا مش هضرك ولا هدفيدك الا لما انت تقرر هتعمل ايه
عمر: ماشي يا عمار لما نشوف عز باشا هيقول ايه
اميره: عمار هو مدحت فين الاول
عمار:, بايت بره من امبارح
اميره: طب كويس كدا نروح واحنا مطمنين
عمر:, مين مدحت الي انتي خايفه منه دا
اميره:, هتعرفه متخفش يلا بينا
وقومت وحاسبت وخرجت لقيت اميره مستنياني في عربيه BMW موديل السنه الي هو انا شوفتها تنحت معقوله عز دا غني لدرجه ديه يعني لما بنته الصغيره الي عندها 17 سنه تركب عربيه زاي ديه هو يركب عربيه عامله ازاي
عمار وهو بيضحك: انت هتفضل واقف متنح كتير اركب يا عم
ركبت جمب عمار قدام واميره ورانا
عمر:, هو انتي عندك اخوات يا اميره
اميره: اه عندي اخين اكبر مني وانت
عمر:, عندي اخ واخت اصغر مني
اميره: اكيد اختك بتعاني زاي ان هي ملهاش اخوات بنات وقاعده وسط اتنين ولاد طول الوقت
بصيت في عيونها حسيت انها عايزه تعيط
عمر: مش شرط علي فكره قمر مطلعه عنينا في البيت دا حتي لما كلمتها انهارده ااصبح بتقولي انا زعلانه منك وهضربك بمضرب الدبان لما ترجع بعدها تقولي وحشتني اوي شوفتي جنان وعسل اكتر من كدا دا
لقيت اميره ضحكت حتي عمار ضحك علي كلامي بس مكنتش مركز معاه بصراحه الي زاي اميره ديه تسحر اي حد يشوفها ما بالك بقي وهي بتضحك
اميره: واضح انها شقيه فعلا بمضرب الدبان
بس هي بقي قمر زاي اسمها ولا لا
عمر:, لا اركني علي اي جمب انا اختي ديه ملكه جمال ومفيش حد في جمالها وطلعت موبايلي و ورتها صوره ليا انا وقمر مع بعض
اميره: لا عندك بصراحه هي فعلا قمر ولقيتها بصت في صوره وسرحت اوي
عمر: نحن هنا ايه انني هتبحلقي في صوره اختي وانا موجود لا دا انا راجل فلاح ودمي حر
اميره: معلش اصل شكلكم مبسوطين اوي في صوره تعرف ان معنديش ولا صوره لاخواتي ولا حتي اتصورت معاهم قبل كدا
عمر: ليه هو تصوير حرام عندكم
عمار: وصلنا خلاص اعدل نفسك بقي
فعدلت جسمي وعنار وقف العربيه ونزلنا من العربيه طبعا لاني كنت مىكز مع اميره مكنتش مركز علي المكان الي انا فيه لكن اول ما ركزت كنت هقع من طولي كانت فيلا كبيره ومتحاوطه بجنينه كبيره مزروعه شجر فاكهه ومعمول فبها كذا مظله لو حد عايز يقعد فيها وعاي جمب تاني موجود قعده عربي واساسا البيت نفسه معمول علي طراز القديم ومنقوش عليه نقوش كتير وفي تماثيل من رخام بكذا شكل ولما دخلنا البيت من جوا حسيت اني دهلت متحف من كتر اللوحات وتحف حتي الاثاث عباره عن تحف فنيه والارضيه كلها معموله بلون سما وفي كام مكان معمولين بالابيض شبه اسحاب تحس انك ماشي علي سحاب يعني لو قارنت بين بيت نرمين وبيت عز باشا هو يكسب وبكتساح الناس ديه عيشه اوي يا عم الحج
المهم لقيت اميره مسكت أيدي وشدتني لحد ما وقفنا علي باب المكتب وفتحت الباب ودخلت
اميره:بابا اهو جبت عمر زاي ما حضرتك طلبت
عز دين دا كان فعلا باشا يعني كل حاجه فيه بتلمع رغم ان ملابسه تبان عاديه كان لابس بدله سوداء و قميص وكرفاته كانت ملامحه هاديه جدا بشرته بيضاء وشعره ودقنه كان لونهم دهبي فيهم كان شعره بيضاء بس صعب تميزهم وقعده علي نكتب بكل وقار ادته هيبه كبيره اوي
عز:ماشي يا حبيبتي اطلعي انتي شوفي ماما عشان كتنت بتسال عليكي من شويه
اميره: حاضر
عز: تعالي يا عمر اقعد مالك متوتر كدا ليه
عمر:,لا ابدا مش متوتر بس يعني الجو غريب اوي هنا والموقف غريب شويه
عز:موقف ايه الي غريب يا ابني عادي راجل قد والدك سمع عنك كلام جميل وكان عايز يشوفك ايه الغريب في دا
عمر: غريب ان حضرتك تفضي نفسك عشان تقابلني
عز: انا أساسا في اجازه مع الاسره يعني فاضي طول الوقت لحد ما لقيت نرمين ظهرت
عمر: هو حضرتك مخابرات اصل جو دا غريب اوي
عز: لا يا سيدي مش مخابرات
عمر: يبقي بتاجر في ممنوعات زاي نرمين اكيد انت مش عايز وسط الحراس دول كلهم ومعاك واحد زاي عمار وانت راجل شريف
عز: تصدقني لو قولتلك ان الراجل الشريف محتاج حمايه اكتر من التجار الممنوعات لانهم كدا كدا في دايره تحميهم ومش هيخرجوا منها طول ما ليهم فايده اما الي زاي بيحاربهم بيشتغل بضمير ودا يضر مصالحهم بس انا بقي مفيش دايره تحميني زيهم يبقي محتاج الحرس دول ولا لا
عمر:يمكن انا مليش دعوه ممكن اعرف حضرتك عايزني في ايه ؟!
لقيت عز عمال يضحك جامد اوي بصراحه مكننش فاهم الراجل دا شكله قوي جدا وهادي وفي نفس الوقت تحسه زاي البركان متعرفش تحدد تتعامل معاه ازاي
عز: انت غلبتني ولله ياض انت شويه تقولي انت عندك كل حرس دا ليه وشويه انا مليش دعوه وعامل نفسك مهم اوي وتقيل وعايز تعرف انا جايبك هنا ليه التقل مش كدا يا عبيط
عمر: لو سمحت يا عز باشا انا محبش حد يهنني
عز: ومين قالك اني بهينك انا بوصفك بسبب الي انت بتعمله انت شخص زكي جدا يا عمر وصعب ان حد زيك يظهر تاني لكن لسه سنك صغير ساذج وطيب زياده عن اللزوم علي قد ما انت بتقدر تكشف كل الي بيحصل حوليك لكن مش بتعرف تتصرف صح بتخطط كويس لكن خططك مفتقده اركان كتير لان خبرتك في الحياه وفي تعامل مع البشر شبه معدومه انت هنا دلوقتي عشان عارف حجم المشكله الي انت فيها ونفسك يكون عندي حل ليها صح
فضلت ساكت مش عارف ارد عليه بصراحه حسيت اني قاعد مع ابويا وهو بيعنفني بسبب درجاتي في المدرسه مبقتش عارف اقوله ايه قرت اسكت واشوفه هيقول ايه
عز: مش قادر تتكلم عشان عارف انك غلطان
غلطان انك سبت نفسك لشهوتك تحكمك نمت مع نرمين وبنتها سمحت بماري انها تسحرك بس حقيقي انت اقوي واحد وقع في ايد نرمين لان تاثير ماري مكنش قوي عليك لدرجه انك تنسي نفسك
عمر: انت عرفت ازاي اني نمت مع نرمين وبنتها
عز: اخر مره تسال سوال دا انا محدش يسالني بجيب كلامي منين
في لحظه ديه افتكرت كلامي مع نجلاء لما قولتلها نفس الجمله واضح ان اللعبه الي انا كنت زعيمها بقيت مجرد عروسه فيها دلوقتي
عز: وماله لما تبقي عروسه مش فاهم ما لازم تجرب احساس العروسه عشان متوصلوش تاني
انا في دماغي: احا هو بيقراء الافكار ولا ايه مين الراجل دا
عز: ريح نفسك انا بقرا البشر يا عمر مش الافكار تفكيرك لسع ساذج وصغير بدري اوي عليك دخول اللعبه ديه
عمر بغضب: انت عايز مني ايه فهمني
عز: وطي صوتك واياك تزعق تاني انت الي عايز مني مش العكس عايزني اساعدك موافق بس اديني سبب مقنع يخليني اساعدك
عمر:بس انا مطلبتش منك اي مساعده انا اساسا معرفكش
عز: مش ضروري تعرفني المهم انك عايز مساعده بس لازم تديني سبب مقنع عشان اساعدك
عمر: عشان انا غبي وقعت نفسي في متاهه مش عارف اخرج منها وبقي تايه ومش عارف اعمل ايه
عز: وانت عايز تخرج من المتاهه ديه ولا حابب تفضل تايه
عمر: انا جيت المكان دا عشان اكل عيش اشتغل واقبض فلوس في اخر الشهر زاي اي موظف لا عايز انيك ولا اعرف ستات ولا ادخل في لعبه الغريبه بتاعتكم ديه انا مليش اي علاقه بيها انا عايز ارجع لحياتي تاني
عز:ماشي هترجع لحياتك بس تعمل الي هقولك عليه بظبط ومتتسرعيش عشان نلحق اختك الصغيره
عمر: اختي الصغيره مالها ومال الموضوع دا
**********************
في القاهره
نجلاء: انت يا زفت يا الي اسمك ناصر بتعمل ايه كل دا عندك
ناصر: ما تهدي يا متناكه في ايه بظبط الصور بس قوليلي هتستفيدي ايه لما صورتي حته العيله ديه
نجلاء: عشان احنا مش هنعمل حاجه الصور ديه هتروح لصحاب محمد في مطروح وهما الي هيفشخوا الشرموطه الصغيره المهم انت تكون مجهز الشقه بالكاميرات وبعد ما الموضوع يتم تختفي عشان عمر مش هيرحم حد بعد ما يحصل في اخته كدا
ناصر : وانتي مش خايفه انه ينتقم منك او يكشفك
نجلاء: ساعتها هيقولوا ان الواد لسع بعد الي شاف اخته عليه وكمان هيفضح نفسه يقول ايه انه كان بينك مرات عمه وبنت عمه الي هما في مقام امه واخته يبقي هو الي بيدمر نفسه بس انا متاكده انه هور علي زمايله في شغل الاول واحنا هنوصله ليهم يخلص عليهم يتسجن يخلصوا عليه استريحنا منه بدري وبعدها هكشف انه كان بينيك بنتي وفتحها ويبقي اشوهه سمعته بعد ما مات وامه تنكسر خالص وابوه يبقي بتاعي واقدر اركب العيله كلها
ناصر: يخرب شطانك يا وليه دا انا سامع ابليس وهو بيسقفلك ايه الدماغ ديه طب وتنفيذ امتي
نجلاء: قريب متقلقش
*****************
في فيلا نرمين
سمر : مالك بس يا ماما متعصبه كدا ليه ما عادي عمر يختفي شويه
نرمين: لكن مش بشكل دا اخر حاجه اعرفها عنه انه كان قاعد في الكافيه مع علي لكن بعد كدا الرجاله الي كانوا بيرقبوا وهو كلهم اختفوا يبقي اكبد في حاجه حصلت
دخل عدنان ومعاه علي
عدنان: علي اهو يا ماما انا هروح اشوف جاسر فين اكيد خد خبر منهم بالي حصل في سكن
نرمين: روح انت يا عدنان ؛ عمر كلمك ليه يا علي
علي: قالي انه شاكك ان في حد بيجسس علينا وكان بيسالني علي ماري
سمر: يوووو هو مش هيبطل يدور ما انا قولتله ان مفيش اي واحده اسمها ماري شغاله عندنا
نرمين: مش هيبطل عمر زكي جدا ومساله الشبح ديه مش هتخيل عليه بساهل
علي: اومري يا هانم انضف
سمر بعصبيه: انت اتجننت انا لو عرفت انك قربت لعمر او لمست شعره واحده منه هقتلك سامع
نرمين بزعيق : سمر اقعدي ساكته ومسمعش صوتك عمر مش اغلي من الي كانوا قبلوا متخليش كسك هو الي يحركك
علي متقربش لعمر لحد ما اقولك لازم كل حاجه تمشي زاي ما احنا مخططين بظبط قولي صور البت اخته وصلت للعيال في سكن ولا لسه
علي : كل حاجه تمت زاي ما امرتي يا هانم جماعه في قاهره شغالين زاي ما احنا مخططين بظبط رغم انهم ميعرفوش حاجه
سمر: الكره والغل والحقد بتخليك تفكر في طرق كتير اوي للاذي
نرمين: بس اعترف نجلاء ديه دماغها الماظ بفكر اضمها لينا
سمر: ما انتي فكرتي في عمر واديكي دلوقتي عايزه تخلصي منه
نرمين: عمر مش هخلص منه عير لما استفيد منه لاقصي درجات وبعد الي هيحصل في اخته تحكم فيه هيكون اسهل بمراحل
سمر: بس البنت مش صغيره يا ماما علي الفتح يعني ممكن تموت
نرمين: لا متقلقيش انا متاكده انها هتموت ودا الي هيخلي عمر يبقي عايز ينتقم منهم وانا الي هوصله لرقابهم ولما دا يتم هيبقي ملكي واقدر احركه براحته
علي: معلش يا هانم ممكن سوال
نرمين:اسال!!
علي:, هو حضرتك ليه مصممه علي عمر اوي كدا يعني ايه المميز فيه انا لحد دلوقتي شايفه زاي اي حد فينا
سمر بخبث: انت غيران منه ولا ايه يا علي
علي: لا يا سمر هانم بس انا مستغرب
نرمين: عشان عمر خفيف يا علي عنده سرعه رد فعل مش عندك بيقدر يشوف حاجات انت مس واخد بالك منها زالاهم انه لسه عوده طري يعني اقدر اشكله براحتي لكن انت نشفت واي خبطه فيك يا اما تكسرها يا تكسرك وكدا او كدا انت مبقتش تقدر تفيدي في كل حاجه زاي زمان حافظ بقي علي الي فاضل في مكانك
علي بغضب مكتوب : امرك يا هانم
علي في سره: اما وريتك يا عمر الكلب انا هخلص عليك بايدي
ومشي علي وخىج من الفيلا وركب عربيته وقال سواق يطبع علي الجبل
**************
في فيلا عز دين
عمار: تفتكر ايه الي هيحصل يا عمر في الايام الجايه
عمر: مش مهم ايه الي هيحصل المهم نتيجه ونتيجه لازم تكون موتهم من غير ما حد من عيلتي يتمس بسوء
اميره: متقلقش يا عمر اختك هتكون كويسه انا متاكده وبابا طمنك ومدام هو هيدخل يبقي مفيش قوه تقدر تهوب ناحيه اخواتك صدقني
عمر: انا صابر يا اميره بس لحد دلوقتي مش فاهم انا هفضل موجود هنا اعمل ايه
عمار: مش مهم تعمل ايه هنا المهم تحهز عشان الي هيتعمل هناك
عمر لا متقلقش كل حاجه هتخلص زاي ما احنا متفقين بقولك ايه با عمار ما تروح تشوف عز باشا فين اكيد عايزك
عمتر بخبث:وماله بس خد بالك انا قريب ها قريب
عمر: ماشي يا عم غور بقي
اميره: هو قي ايه بظبط؟!!
عمر:لا متخديش في بالك انا بس كنت بهويه عشان اعرف اكلم معاكي براحتنا
اميره: نكلم براحتنا في ايه
عمر: انا عايز افهم حاجه هو انتي ليه بتعملي كل دا معايا ومتقوليش عشان نرمين وعلاقتك بيها انا شوفت حاجات كتير الفته الي فاتت خلت مخي يشت بس الي انا متاكد منه ان مقابلتنا علي الكورنيش مكنتش صدفه
اميره: انت عايز توصل لايه بظبط
عمر:, عايز اوصل للي جوا قلبك ممكن
اميره:, الي جوا قلبي ملكي ومحدش ليه انه يعرفه وكمان انا بخاف من الي زيك
عمر: الي زاي ازاي يعني
اميره: الي عايشنها بطول والعرض وبيعرفوا بنات كتير ومش فارق معاهم حاجه اصل مدحت اخويا كدا رغم ان بابا حاول كتبر بقوم سبوكه لكن معرفش وانا مش ناقصه مدحت تاني في حياتي
عمر:انتي فكراني فلاتي وبتاع نسوان وخاربها
اميره: دا الواضح انت مش شايف وقعت نفسك في ايه بسبب تفكيرك في جنس
عمر: يمكن يكون عندك حق بس انا مش دايما كدا مش دايما بفكر في الجنس والستات
اميره مش مهم انت بتفكر في ايه المهم انت ناوي علي ايه والي انت ناوي عليه يخصك انت بس بعد اذنك لازم امشي عشان صحابي مستنيني
بمجرد ما خرجت انيره لقيت شاب دخل عليا الجنينه كان تقريبا عمره تلاتين بس جسمه حلو طول بعرض قولت يمكن دا حد من الجردات لحد ما لقبته قعد علب تربيزه معايا
امجد: مالك يا عمر مستغرب كدا ليه
عمر: لا مفبش حاجه تقدر تخلينب استغرب دلوقتي بس انت مين
امجد: انا يا سيدي ابقي امجد عز دين اخو اميره الكبير عارف اننا متقبلناش الايام الي فاتت بس انا كان عندي شغل مهم لازم اخلصه
عمر: اهلا بيك يا امجد بس قولي في بقي مدحت عشان يبقي العيله كملت
امجد: هتشوفه في يوم متقلقش
عمر: هو انا هفضل هنا قد ايه انا بقالي اسبوع مخرجتش من البيت دا وكل يوم تدريبات اعرب من بعض هو انا في جيش
امجد: هتفهم لما تخرج بره قيمه الي انت بتتعلمه دا انا سمعت انك بتحب العلوم يا عمر وانت كمان مؤلف
عمر: اه في مشكله في دا
امجد : لا مفيش بس انا استغربت من الي سمعته عنك وانك بتعرف تشوف المسقبل هو الكلام دا بجد
عمر: تكيد لا محدش يقدر يشوف المستقبل لكن انا بحط احتمالات منطقيه علي اساس الاحداث الي بتحصل عدد كبير جدا من الاحتمالات اكيد هيحصل شويه حاجات من توقعاتي
:وكنت بتعرف الي بيحضل بنسبه قد ايه
كان عز باشا هو الي قال كدا
عمر: يعني 90% تقريبا
عز: نسبه كويسه كدا وهتفيدك عشان بكره هترجع السكن وخد بالك عشان محدش هيسيبك في حالك هناك وخصوصا وهما خلاص بدأوا ينفذوا فعلا
عمر: ينفذوا ايه
امجد: محمد ابن عمك نزل القاهره انهارده اجازه يومين وهيرجع بعد بكره عشان كدا انت لازم ترجع السكن
عز اطلع اوضتك ورتب افكارك كلها ولما تحس انك جاهز عشان تخرج قولي
طلعت واوضتي الي عز باشا خصصها ليا في بيته وقلفت الباب عليا
الحوار الحاي بيني وبين نفسي
عمر: الموضوع غوط اوي الاول كانت مرات عمي ومصايبنا وكرهها لينا وفجاه القي نرمين وبجنانها وعز الي لحد دلوقتي معرفش هو عايز مني ايه ولا هيساعدني ليه بس مينفعش افضل مشوش قمر بقيت في خطر كبير ومينفعش اسيبها كدا لوحدها
عقلي: دلوقتي بتفكر في كل دا ما انا يا اما حذرتك من تهورك وطيشك شوف بقينا فين ويا عالم نرمين هتعمل ايه لما نرجع
عمر: بقولك ايه مش ناقصه تهزيق عندك كلمه حلوه قولها معندكش تخرص وتسيبني في الي انا فيه
علقي :طب تعالي نقعد ونفكر في كب حاجه واحده واحده وهنلاقي حل دلوقتي نحلاء عايزه تخلص منك ومن اختك عشان تكسر ابوك وامك وتخلي علي ابن عمها ينيك امك وهي توقع ابوك وتسيطر علي العيله كلها صح
عمر: اه صح و اكيد الحركه الي عملتها اكبد عشان تصور اختي وتبعت الصور لمحمد عشان يوريها لعادل و ونيس وعاطف
عقلي: ولما دا هيحصل هيكون اغرائهم احسن ويبقي ديه فرصه الي تخلص بيها من قمر سواء اغتصبوها وخرجت سليمه او ماتت من النزيف
عمر:وانا مش هسكت وساعتها هخلص عليهم كلهم وادخل السجن او هما يقتلوني
عقلي: او ممكن تمون بتفكر في انها تفضحك في العيله وتستغل انك كنت بتنيك بنتها وتقول العيله وساعتها عمك يقتلك ابوك يكسر وعمك كمان يتسجن وساعتها تقدر تنخور في العيله عشان تدمرها نهائي
عمر: كل الاحتمالات وارده بس هنا كل الخيوط دخلت في بعض لما نرمين قررت تدخل وتستغل كره مرات عمي عشان تسيطر عليا وهنا هي بدات بوجه اللعبه كلها من غير ما حد يعرف
عقلي: بس حنا وصلتنا لحاجه ممكن تساعدنا وهي علاقه عادل باخته وبنتهم ممكن نستخدم دا
عمر: انت اهبل بقي انت ناسي الي قال دا يبقي عبدو وعبدو طلع هو المسؤول عن تطوير نظام تكنولجي لنرمين يعني ممكن يكون كل دا لعبه عشان يحسسنا اننا اقوي ونغلط وساعتها نحتاج مساعدتها ونفضل تخت ضلها
عقلي: عندك حق رغم ان عادل كان خايف لما دا حصل بس مستبعدش ان عادل نفسه يكون شغال معاها كل شئ دلوقتي وارد طب طب وعز تفتكر مساعده لينا ديه ايه سببها
عمر: يمكن يكون بيتبع نظام عدو عدوي صديقي بس ايا كان الي يقدر يدخل ويركب كاميرات في بيت حد وهو موجود يبقي شخص جرئ اوي لدرجه انه يعمل اي حاجه
عقلي: وتفتكر نرمين متعرفش ان في كاميرات في بيتها
عمر: اكيد عارفه بس سايبه عز يتفرج عليها بس عشان يوصل لاحساس السيطره وبعد مظا يضربه
عقلي: والي زاي عز دا يضرب فين اساسا دا لا حامي نفسه في كل حاجه نفسه وشغله وبنته وابنه الكبير الي اسمه امجد شبهه اساسا
عمر:بس نسيت مدحت كلام الكل عنه أنه صايع وفلاتي وبيعمل بدل المصيبه الف تفتكر ان مدحت مش نقطه ضعف لابوه
عقلي : اساسا ليه نفكر في اذيه اي حد من عيله عز دين دول ناس طيبين جدا وغير كدا مش هنعرف نعمل حاجه انت مش شايف ترسانه الاسلحه الي عايشين وسطهم دول يبلعونا
عمر: عز دين هيجيلو يوم ويغدر وانا عارف هو ساعتها هعمل ايه
عقلي: بتفكر في الي بفكر فيه
عمر:, تصدق انا عرفت مين المسؤول عن تخلف الي بيحصلي انت اهبل ما انت عقلي الي بفكر بيه اساسا
عقلي : اه نسيت معلش بقي يا عمر ضغط كبير عليا اليومين دول وانا بدات اهنج
عمر: لا صحصح كدا معايا وفكرلنا ازاي ممكن نخلص من كل المصايب ديه
فضلت ساكت شويه انا وعقلي لعايه ما سمعته
عقلي : بس لقيتها عرفت هنعمل ايه بس لازم نتاكد من حاجه الاول
عمر: حاجه ايه
وبعد مناقشات كتيره بيني وبين عقلي خرجت لعز باشا وقولتله اني جاهز وخرجت وركبت عربيه مع عمار و وصلني قدام المطعم واول ما جاسر لمحني جه جري عليا
جاسر: عمر انت كويس كنت فين كل دا اختفيت فين قولي دا كل كان هيجنن عليك طول الاسبوع الي فات ونرمين كانت هتموت من رعب عليك
عمر: متقلقش يا مستر جاسر انا بخير هبقي احكيلك كل حاجه بعدين
وسبته ودخلت لقيت الكل لابسين اليونفورم بتاع شغل وفي زباين افتكرت اني لما اختفيت كان فاضل يوم واحد بس علي فتح المطعم طبعا اول ما عادل وونيس شافوني جريوا عليا وكانوا عايزين يسالوني كنت فين لكن مدلهومش فرصه ودخلت المطبخ لاني كنت عارف اني هاخد كلمتين من شيف احمد فقولت انجز الموضوع عشان اشيله من دماغي وفعلا اول ما دخلت لقيت شيف احمد وعاطف وكل الي في مطبخ باصوا عليا
شيف احمد: كلو يرجع لشغلوا اهلا بالباشا اخيرا شرفت حد قالك انك شغال في تكيه تروح وتيجي وقت ما انت عاوز انت لسه قاصر واي حاجه هتعملها احنا الي هنشيلها كنت مختفي فين كل دا
عمر بهدوء: طب ممكن اكلم معاك علي جمب شويه من غير ما حد يسمع
احمد اخدني ودخلنا المخزن
احمد: كنت فين كل دا انطق
عمر: كان عندي شويه حاجات مهمه لازم اخلصها ومكنتش ينفع تتاجل
احمد: والشغل يولع مش كدا اسمع ياض انا مش هستحملك اكتر من كدا ومسكني من رقبتي وضغط عليها قومت مديت ايدي ومسكت ابهام ايظه الي بتخنقني ورجعته لورا جامد فرجع وهو ماسك صباعي من الالم مركزش غير وايدي كانت بتسلم علي خلقته
عمر:, شغل الساديه الي بتعمله في عيالك دا مش معايا يا كسمك واظبط عشان مقلبش علي الوش تاني وافعصك وسبته وخرجت من المخزن والمطعم كله وقبلت جاسر وهو واقف برا المطعم
عمر: انا بكره هرجع الشغل وانزل شفت مسائي وهشتغل في المطبخ كنترول ومش عايز اي مناقشه في الموضوع
جاسر : طب ونرمين اقولها ايه عن غيابك طول الفتره ديه
عمر: متقولش هي لما تعوزني تكلمني سلام
وسبته ومشيت ورجعت علي سكن واول ما دخلت السكن بقيت ببص حوليا ملقتش حد خالص فدخلت علي اوضه بتاعتي لقيت شنطتي منعكشه عرفت ان في حد كان بيفتش فيها بس حد همجي اوي لغايه ما لقيت ايد اتحطط علي كتفي في ثانيه كانت ايدي عليها ولوتها ولما اديرت لقيته عبدو فسبته
عمر: يخرب بيتك خضتني
عبدو: انا الي خضيتك ولا انت الي كنت هتكسر دراعي
عمر:, معلش بقي يا عبدو قولي حصل اي جديد وانا مش موجود
عبدو:خد انت هنا انت كنت فين طول الاسبوع الي فات دا احنا قلبنا عليك الدنيا وكنا هنبلغ البوليس بس مستر جاسر قال لا ونرمين البيت عندها مقلوب من ساعه ما اختفيت
عمر:,كل دا انا متوقعه المهم في حاجه مهمه تمت عند نرمين
عبدو: اه علي شكله ناويلك علي شر لان نرمين هزقته وقعدت تعظم فيك وبعد ما خرج كلم حد وطلع علي جبل ومن ساعتها وهو هناك مخرجش محدش يعرف هو فين ولا بيعمل ايه
عمر:, مع اني كنت حاطط امل عليه بس واضح انه غبي المهم انا عايزك تخترق جهاز بتاع نرمين وتاخد من عليه كل الملفات وتجبهالي
عبدو: انت ناوي علي ايه بظبط
عمر:, ناوي اهد المعبد علي اصحابه نرمين عايزه تقتلني وانا مش هستناها
عبدو: بلاس يا عمر الست ديه شرانيه وممكن تعمل فيك حجات مش تمام
عمر: هو محمد فين صحيح مشوفتش لا في المطعم ولا هنا
عبدو: محمد نول اجازه انهارده يومين عشان جدك تعب في القاهره
عمر: كويس خلي في حد جمبهم شويه اليومين دول وانا هبقي انزل قريب
عبدو: تنزل فين يا باشا دا انت هيطلع ميتين الي جابوك بسبب اختفائك دا وعاطف راح قدم فيك شكوي في شئون القانونيه للشركه
عمر: ولا هيقدروا يعملوا معايا حاجه غير الرفد
عبدو: وهو رفد حاجه سهله كدا
عمر: هاخد حسابي وانزل القاهره وهناك بقي ابقي اشوف شغل تاني لكن ااشكره متقدرش تتصرف معايا باي شكل لاني قاصر وتحت سن العمل في شركات يعني هما الي يروحوا في داهيه
عبدو: انت مالك جاي بايعها كدا ليه يا عمر انت كنت فين بظبط
عمر: كنت في الفراغ وسبته ونمت وهو ينده ويهز فيا ولا حياه لمن ينادي كنت عارف كويس ان كل كلامي وصل لنرمين وعارف برضوا ان عبدو مش هيجيلي اي حاجه تخص شغلها المهم فضلت نايم مفتح عين ومعمض عين كان دا تدريب عمار ليا طول الفتره الي فاتت اني انام وانا واعي لكل حاجه حوليا موصلتس لمسوي كويس توي لكن علي الاقل بقيت اقدر انفذ الموضوع دا معرفش كانت الساعه كام لما حسيت برجل دخلت اوضه عليا وان في حاجه فوق دماغي فتحت عيني واتحركت من فوق السرير بسرعه كانت سكينه والي ماسكها عاطف
عاطف : بقي فاكر نفسك هتهرب مني يا خول انا هعرفك بقي معنب الرجوله
عمر::لا دكر وتعجبني هات اخرك
وهجم عليا وهو في ايده سكينه لكن فديته وضربنه مفس ضربه عمار ليا اول مره علي الكورنيش ضربته عند قفاه بس تحت شويه الواد اتكوم
في الارض خرجت بره لقيت الكل ساعتها الكل اترعب لما لقوني خرجت ومفيش حتي خدش فيا
ونيس:لا راجل قدرت علبه لوحدك وانت نايم كمان
عمر: ما الي يقعد ما اوساخ زيكوا لازم يبقي مفتح عين ومغمص عين وسبتهم ونزلت وروحت علي الكورنيش وفضلت صاحي بتمشي لغايه ما خبط في واحد ساعتها فوقت شويه عشان الكورنيش بقي مليان بشر فقعدت مكاني وانا عمال اراجع الي هعمله في دماغي ولما الساعه7 قربت روحت السكن استحميت وغيرت هدومي ونزلت روحت المطعم ودخلت المطبخ كل كان باصصلي الا عاطف واحمد نفضت لكل حاجه وفضلت مكمل شغلي وكان هو دا الحال لمده شهر ابقي نايم وانا فايق لكل حركه حوليا وانول الكورنيش الصبح ارجع البس هدومي اروح شغل لا حد بيكلمني ولا يتعرضلي حتي عبدو الي مكنتش بشوفه كتير لانه كان شفت صباحي لحد ما بهد يومين محمد رجع لكن كان باين انه مبسوط اوي ومتحمس وكان دايما يكلم مع عادل و ونيس في اوضه لوحدهم ورجع نزل اجازه تاني مرتين ونزوله المتكرر دا خلاني قلقان بس قولت استني
وطبعا نرمين مبطلعتش رن عليا هي وسمر وعدنان لدرجه ان سمر جاتلي المطعم وفضلت تعيط جامد اوي وبتقولي انها مش عايزه تبعد عني ولا تسبني واني مينفعش ابعد عنها بعد ما علقتها بيا والكلام دا
عمر:, عايزه ايه يا سمر انا مس فاضي
سمر:, يبقي انت زهقت مني معقوله يا عمر تسبني ليه انا عملت ايه انت من ساعه ما نكت امي بطريقتك العنيفه ديه واختفيت ورجعت تظهر انا حاسه انك متغير حصل ايه فهمني
عمر: عايزه تتناكي من زبري واشبعك لبن يا متناكه وروحت مسكت كسها جامد الي كان تفاصيل كسها باينه اسااس بسبب بنطلون الجلد ديق لي لابسه
سمر: ااه نفسي اوي يا عمر انت وحشتني بجد
عمر:انا موافق بس علي شرط تحطي الشريحه ديه في جهاز نرمين
سمر: فيها ايه الشريحه ديه
عمر: الشريحه ديه هتمسح كل حاجه ليها علاقه باختي علي حهاز امك
سمر اترعبت لما سمعت كلام دا
عمر: هتسمعي الكلام ولا فركش كل حاجه
سمر: حاضر هنفذ كل الي تامر بيه يا دكري
طبعا اخنا كنا في شارع ورا المطعم شارع دا كان فاضي دايما ومضلم يعني محدش يقدر يشوفنا فيه
عمر:وعشان اشجعك علي مهمتك ديه اكتر هديكي هديه صغيره
وقومت بايسها من شفايفها براحه اوي و رمانسيه وايدي دخلت جوا بنطلون بتاعها وبقيت بلعب جامد في كسها وادخل صوابعي جواه بنت الشرموطه مكنتش لابسه كلوت تخت البنطلون بكانت حركتي سهله وايدي تانيه بقيت بتقفش في بزازها وكسها عمال ينزل افرازاته علي ايدي لحد ما غرقتها وهنا بدات افرك زنبورها براحه اوي وكانت قربت تجيب شهوتها قومت شيلت ايدي من البنطلون وبعدت عنها
عمر: ديه تصبيره بس عشان تفتكريني وقومت لحست عسلها الي علي ايدي
عمر:, لسه طعمك عسل يا سيمو اوعي تلمسي كسك عشان لو اتلمس هعرف انا عايزك تفضلي هايجه كدا لحد بكره
وسبتها ورجعت المطعم وانا بظبط هدومي وبمسح شفايفي وكملت اليوم وتاني يوم العصر وانا علي الكورنيش لقيت تلفون الي عز ادهوني بيرن عليا
عمر:الو با عمار
عمار: برافو يا عمر كل حاجه تمام وكل بيانات الي علي جهاز نرمين بقيت معانا
عمر:, طيب يا سيدي الف مبروك كدا انا نفذت الحزء الخاص بيا فاضل انتو
عمار: متقلقش احنا مش بنخلف ابدا بكلامنا ؛طيب خلاص استني يا عمر اميره بتقولك انت اواي حطيت الشريحه في جهاز نرمين وقالي بصوت واطي شكلها غيرانه
عمر:قولها متقلقش انا شكلي كدا هتوب بعد الي حصلي دا كله
وقفلت السكه وانا بتمطع كدا اول جزء في الخطه اتنفذ ورجعت السكن في معادي ملقتش محمد قولت يمكن نزل الشغل بدري فليست ونزلت المطعم لكن ملقتوش في المطعم عرفت انه اكبد اخد اجازه فروحت لجاسر
جاسر: كويس انك جيت يا عمر خد يا سيدي 1500جنيه مرتبك امضي هنا بالاستلام ومضيت في الكشف جمب اسمي
ودول بقي يا سيدي هديه من نرمين واداني ظرف فيه 15000 جنيه نرمين مستنياك بكره وبتقولك متتاخرش عشان هي كدا هتزعل
عمر:, وانا مقدرش علي زعلها بس انا عايز اخد اجازه اهلي وحشوني اوي عايز ازورهم والكل بياخد اجازات
جاسر : لا انت لا استني كدا اسبوع وبعدين خد اجازتك
عمر: اشمعني يعني اسبوع
جاسر: عشان عادل و ونيس اخدوا اجازه وكدا بقي فيه قله في موظفين معلش اتعب اليومين دول
عمر: ماشي هستحمل يا جاسر وهبقي اروح لنرمين بكره بس مش هشتغل انهارده عشان افك عضمي واجهزلها
جاسر : براحتك يا عمر
وسبته و رجعت علي سكن وحطبت هدومي في شنطتي وطلعت علي موقف السوبر جت
*****************
في القاهره
محمد: يا بنتي مالك خايفه كدا ليه مش انا قولتلك مش هنتاخر
قمر: لا يا محمد وكمان انا مش بحب اخرج من غير ما اقول لماما
محمد:, مفيش وقت يا بنتي الفيلم هيبدا يلا بينا وكمان انتي معايا يعني مفيش خوف يلا بس
قمر:, حاضر
ومشي محمد وقمر و هما بيتحركوا في تليفون جه لمحمد خلاه وشه يقلب ويرجع علي البيت جري
**************************
في بيت ناصر
كان ناصر في المطبخ وقاعد بيجهز الوسكي والمزات عشان سهره نيك قمر وعادل و ونيس وعاطف قاعدين برا علي نار
عاطف : جرا ايه يا عم ناصر في ايه هي المصلحه كل دا لسه مجتش
عادل : اخيرا هننتقم من ابن اللبوه الي اسمه عمر دا انا هفشخ كس امه فشخ
ونيس: كس اخته بقي يا كبير ههههههه
ناصر : واضح انكم بتحبوه اوي
عاطف بغل :, اوي اوي وحياتك
ناصر اشربوا اشربوا خلينا نعلي الدماغ لحد ما خول والشرموطه الصغيره يجوا
وصبلهم كاسات وسكي و شربوا كلهم
**************************
في نفس الوقت في مرسي مطروح
عمر: انا قولت اجي اقعد هنا احسن بكتير من الي السكن المقرف دا
نرمين: اخيرا يا حبيبي حنيت عليا وحشتني اوي يا عمر
وراحت بيساني جامد اوي من شفايفي كل دا قدام عدنان وسمر
عدنان: ايوه يا عم مدلع بس ليه كدا يا عمر ليه تقطع بينا كدا طول الفتره ديه
عدنان : معلش يا عدنان بس كان لازم اقرص ودنكوا شويه عشان تعرفوا اني مش زاي اي حد صحيح امال علي فين
سمر: مختفي بقاله شهر ونص ومحدش يعرف عنه حاجه خالص
عمر: فعلا **** يرحمه بقي كان واد جدع
الكل انصدم في اللحظه ديه
نرمين : انت بتقول ايه علي مات
عمر:اتقتل عيب تقولي مات ديه
عدنان: ازاي
عمر : معرفش ناس ولاد حرام طلعوا عليه في جبل سبتواه واقلواه وفي اشاعه انهم اخدوا جثته شرحوها
سمر : مين الي عمل كدا انطق مين
عمر: انا يعني كنتي عايزه يقتلني عيب يا سيمو
وبصيت في ساعتي علي العموم جه الوقت المناسب يلا سلام
ورميت ازازه كان فيها سائل كدا اول ما انكسر طلع بخار جامد انا كتمت نفسي وجريت وخرجت من الفيلا وكانت في عربيه مستنياني ركبتها ومشيت بسرعه وكان في عربيات شرطه كتير رايحه ناحيه بيت نرمين واحتا عند باب القريه سمعناه صوت ضرب نار
عمار: اهدي كدا خلاص كل حاجه خلصت
عمر: فعلا فكره محلول هلوسه دا احسن بكتير
عمار: التقرير هيكتب انهم حاولوا يقاوموا أثناء القبض عليهم وحصل تبادل لاطلاق نار سهله خد بالك يا عمر لازم نلحق قمر عشان مرات عمك هتنفذ الانهارده انا بعت الرجاله عشان يجيبوها وكدا يبقي احنا نفذنا كل الي اتفقنا عليه
فضلت ساكت وانا باصص علي منظر البحر وانا مبتسم كانت لحظه جميله اوي وانا حاسس بان كل شئ اخيرا انتهي
مخرجتش من سرحاني غير علي صوت عمار وهو بيصرخ وبيقول: بتقولوا ايه لقتوهم مقتولين ازاي طيب اخرجوا من المكان فورا يلا وسيبوا كل حاجه زاي ما هي واول ما تبقوا في امان بلغوا البوليس يلا
عمر: بتزعق ليه
عمار: لقوا عادل و ونيس وعاطف وناصر ميتين في شقه ناصر
عمر: طب وماله
عمار: انت ليك يد في الي حصل
عمر: اطلع بينا علي القاهره وهناك هتعرف كل حاجه
طلع عمار بينا علي القاهره وكان بيسوق بسرعه جنونيه بس كان محترف بصراحه وصلنا قاهره في تلات ساعات بس ولما وصلنا قولتله يطلع علي ستار باكس في زمالك طلع بينا وركن ونزلنا واول ما دخلت لقيت علي بيشاورلي
روحتله وحضنته جامد اوي وعمار جه سلم علي علي وقعدنا
عمار: ممكن افهم في ايه بظبط
بصينا انا وعلي لبعض وضحكنا
علي : طيب يا سيدي نرجع فلاش باك ليا الاول
بعد ما خرجت من عند نرمين في يوم اختفاء عمر اتاكدت انها مساله وقت ونرمين هتخلص مني يا اما سجن يا اما القتل فطلعت علي الجبل لناس عرباويه حبايبي في مطروح وهناك قبلت شيخ رشوان شيخ القبليه واتعهد انه يحميني من شر اي حد يقربلي مقابل اني اساعده ياخد الاثار الي في مخزن نرمين واتفقنا مع بعض علي كدا وطلبت منه يراقب سكن بتاع عمر عشان اكيد هيظهر وفعلا بعد اسبوع ظهر عمر وكان لازم اتواصل معاه وفي اليوم رجوعه فضلت تحت البيت لحد ما لقيته نزل الفجر مشيت مراه واخد بالي ان في ناس بتراقبه كلمت شيخ رشوان وطلبت رجاله وفعلا بعت رجالته خلصت من مراقبه وعمر بيتمشي علي الكورنيش خبط فيه واديته موبيل عشان يقدر يكلمني عليه مخصوص من غير ما يكون عبدو راكب تلفون عمر لحد ما عمر قعد يومين وكلمني وهنا حكالي علي كل حاجه واتفاقه مع عز باشا واني لو قدرت اساعده في انه يوصل لرقبه نرمين يبقي دخلت دايره عز باشا وكسبت روحي واماني وسمعت خطته الي كان اهم جزء فيها ان نرمين تعرف ان عمر خلاص بقي ناوي علي الغدر وانا في اليوم الي عمر ادي لسمر الشريحه دخلت فيلا نرمين وحطيت فلاش سحب الهارد كله وبعد كدا حطيت الفلاش في جيبك يا عمار من غير ما تحس انت اه راجل جامد وصعب حد يقربلك بس مكنتش هتشك ابدا في راجل العجوز الي كان بيتمسح فيك طالب الصدقه هههههههه
عمار: احا يعني انت ممشتش علي خطه عز باشا وعملت كل دا من غير ما نعرف
عمر: اكيد لان نهايه الي عز باشا كان عاوزوا مكنش هيخليني اوصل لطريقه احمي بيعا اختي
عمار : انا وعدتك اني هحمي عيلتك
عمر: بس مجبتش سيره اي حاجه تخص الصور والفيديوهات الي اتخادت لاختي وكان دا هيكون ردك عليا عشان كدا لازم اتصرف
تعب اكتر من سنتين كان هيروح هدر بسبب حربكم بس عارف ايه احسن حاجه طلعب بيها من وراكم معرفتي بعلي
عمار: عملت كدا ازاي وايه علاقتك بقتل العيال ديه
عمر : لا انا بقي هرجع فلاش باك طويل شويه من حوالي سنه ونص او سنتين
فلاش باك
كنت قاعد في شقتنا بلعب علي كمبيوتر لحد ما لقيت جرس الباب بيرن قومت فتحت لقيتها نور بنت عمي وكانت بتعيط
عمر: نور مالك في ايه فهميني بتعيطي ليه
لقيتها جريت حضنتني وبقيت بتعيط جامد
دهلتها وقفلت الباب
نور: تعالي ندخل اوضتك مش عايزه حد يسمعناه
عمر: طب تعالي ودخلنا اوضتي وقفلنا الباب
نور: عمر امي عايزه تدمر العيله وتدمرنا كلنا
عمر: تدمر ايه بس وتعمل ايه اهدي يا نور انتي من ساعه اخر مره كنا في البلد وانتي مش طبيعيه وكنتي بتعيطي جامد جدا ومحدش عارف فيكي ايه قوليلي انا اخوكي
نور: نهي حاولت تقتلني بعد ما شوفتك وانت زانقها في بير سلم عندهم وقولت لامي وساعتها مارست معايا السحاق هي ونرمين بنت عمتك وعرفت ان امي بتخون بابا مع علي ابن عمها ومتفقه معاه ان عمي علي يحاول يقرب لطنط نورا عشان ينكها وماما تغوي بباك عشان تسيطر عليه وعايزه تقتلك او تخليك تدخل السجن
انا ساعتها مكنتش مستوعب الكلام الي هي بتقوله صدمه ورا تانيه خلتني خلاص مش قادر اتصور كم المصايب وكم الشر الي موجود حوليا
عمر: وانتي مقولتيش الكلام دا لابوكي او لجدك ليه
نور:محدش هيصدقني يا عمر وماما ممكن تقتلني ديه حابت واحد عشان يغتصبني علي سريري وصورتني وهددتني لو كلمت هطلع الفيديو وهبان كذابه وخلت محمد اخويا يتناك من رجاله امي مستعده تدمرنا كلنا بس عشان تحقق الي هي عايزه انا خايفه اوي يا عمر
عمر: وليه مقولتليش دا من بدري ليه
نور: عشان امي اتفقت مع نهي انها تعمل انها تقتلني وتفهمني انك انت الي ظبط كل دا وانا كنت خايفه منك اوي لحد ما عرفت ان امي هي الي دبرت دا
عمر: طب اسمعيني انتي تسيبي شقه ابوكي وتنزلي تقعدي مع جدك تحت ومتجبيش سيره الموضوع دا لاي حد مهما كان مين واوعي ابدا حد يعرف اني انا وانتي بنكلم انتي بتكرهيني فاهمه واي حاجه امك تطلبها منك تقوليلي
نور : حاضر
ونزلت نور بسرعه تحت عند جدي وفعلا نفذت الي قالت عليه وانا بدات اعرف كل حاجه بتحصل حوليا ولاني كنت لسه في نظر الكل عيل صغير محدش كان مهتم بوجودي وعشان كدا كنت بعرف كل اسرار وخبايا العيله وبدات اركز مع قمر اختي. اهتم بيها هي وكريم لان هما نقطه ضعفي لحد ما محمد عرفني علي ناصر ولما قولت نور عليه قالتلي ان هو دا الي اغتصبها وان امها ناويه تخلي كل المصايب تحصل عن طريقه لانه دراعها اليمين فقربت لناصر اوي عشان اقدر اعرف هما ناويين علي ايه وروحت اخد نسخه المفتاح الي في عداد وعملت عليه نسخه ليا ولان كان مفتاح صعب يتعنل زايه كلفني كتير بش انا ابويا مكنش بيقولي لا في الفلوس لانه بيثق فيا
لحد ما جينا بعد الموضوع دا بسنه نور جات وقالتلي علي علاقتها بمنير وانها بتعمل معاه سكس فون ودا بسبب ان فتحه طيزها كانت دائما بتحرقها من ساعه ما اتفتحت طبعا اتعصبت عليها وضربتها بس بعد كدا قولتلها انها تنفذ كلام امها بظبط والخطه اتنفذت وعرفت قدام نجلاء ان منير دا بيبتز نور ولازم اخلص منه كلمت جماعخ صحابي وخليت محمد معايا عشان يكون شاهد علي اىخوار ويقول امه وقطعت زبره بجد لاني كنت عايز انتقم منه عشان الي عمله في نور وانه باعها وغواها وخليت محمد يعلق اخت منير عشان اردله القلم وكمان عشان اقدر اخلي محمد يحس برجولته شويه وانه نياك مش متناك بش مفيش فايده وكانت خطه نجلاء انها تقفشني انا ونور وانا بنيكها عشان باقي خطه تكمل كانت ديه المره الوحيده الي نكت فيها نور بجد بس حقيقي استمتعت بكس نجلاء اوي المهم ان بعد سفري حصلت شقلبظات نرمين والعيال الي في سكن متوقعتش للحظه ان نجلاء تستخدمهم وكمان نرمين تفكر تستخدم اختي عشان اكون ملكها روحت خبط الروس في بعض بعد ما علي كشفلي ان عبدو شغال مع نرمين وبيراقبني من بدري قدرت اعرف ان صور اختي اتبعتت ليهم عشان يهيجوا ويتاكدوا ان محمد يقدر ينفذ وانا كنت ناوي اني استعين بصاحبي عشان يهكر جهاز عبدو ونرمين لكن انت واميره ظهرتوا كان القدر حطكوا قدامي ولقبت حد يقدر ينقذني من نرمين وانا افوق لنجلاء ولما رجعت اتواصل مع علي طلبت مته يجبلي اعشاب مخصوصه تدوب في الشرب وملهاش طعم ولما عرفت انهم خلاص هينفذوا ونرمين عايزاني في بيتها وجاسر مش موافق علي سفري اتاكدت ان التنفيذ خلاص قرب اوي سفرت قاهره بسرعه ودخلت شقه ناصر بليل وانا لابس جوانتي ومعايا المفتاح اساسا و انا عارف ناصر بيحط ازايز البيره فين وحطيت جواها الاعشاب وخرجت جري ورجعت علي مطروح منها نرمين متشكش فيا ومنها معايا حجه غياب لو اسمي جه في تحقيق مرات عمي مش مصمونه برضوا ولما محمد كتن واخد نور اختي عشان يوديها ليهم اتصلت بيه وقولتله انهم تقتلوا وبلاش يروح بدل نا يلبس مصيبه فرجع جري اما كنت متاكد ان في سر ورا سفره المتكرر لقاهره ونور اكدلتي دا لما قالتلي ان محمد كان بيحاول يقرب لقمر ويحميها من امه وهنا صوره وضحت وبس يا سيدي اول مره اقتل فيها حد لكن هما يستاهلوا دا
نرجع من الفلاش باك
عمار : اما في حاجات مش فاهمه
عمر: ملكش دعوه هما فاهمين
عمار: هما مين دول
عمر: انت مالك يا عم انت
عمار: طب مفهمتش دلوقتي ايه لازمه شريحه الي انت اديتها لسمر مدام علي خلص
علي: متبقاش غشيم ما عبدو مراقب جهاز نرمين والفلاس الي حطيته بيلغي تاثير الهكر مؤقتا لكن شريكه الي سمر اخدتها ترجع كل حاجه زاي ما كانت وكان محدش لمس الجهاز مع ان في حاجات متغيره
عمار: يا نفوخي طب دلوقتي خلاص انت داخل داخل علب ثانويه العامه ناوي علي ايه
عمر: ناوي علي كتير
وبعد ما قعدنا مع بعض شويه سبتهم ومشيت وروحت وطلعت لنجلاء شقتها ولقيتها قاعده بتولول ومحمد قاعد جمبها خايف
عمر: مالك يا مرات عمي ايه حد مات ولا ايه ههههههههه معلش خيرها في غيرها مع ان مفيش غيرها اصلا
نجلاء : مين قالك دا فيه غيرها كتير اوي يا ابن نورا وانا مس هسيبك غير وانا قتلاك ومشرمطه اختك النجسه
مسكتها من شعرها جامد
عمر: نجاسه ديه لامثالك يا متناكه واياكي تفكري تقربي لعيلتي تاني عشان متلاقيش فضايحك في كل حتي وعني هيطلقك وابوكي هيدفنك وعلي مش هيفكر حتي يقف جمبك اصله واطي زيك غوري
وونزلت سلمت علي جدي وقولتله اني خلاص اخدت الخبره الي نفسي فيها والدروس الثانوي علي الابواب ودخلت الثانويه العامه ومحصلش اي شئ نثير غير ان علي اشتغل مع عز دين وعلاقتي بيه بقيت اقوي بكتير من الاول وعدت الايام وجبت مجموع 80% و مقدرتش احقق حلمي ودخلت زراعه بدل علوم وقدمت في زراعه وكان أول يوم ليا في كليه دخلت لقيت اخر شخص اتوقعه
اميره روحت عليها
عمر: انتي بتعملي ايه هنا
اميره: دخلت زراعه زيك يا سيدي خلصت حوراتك كلها
عمر: يعني شوبه منها
اميره: وناوي علي حورات تانيه بقي
عمر: الكليه هتبقي كلها حورات يلا بينا نشوف محاضراتنا
مين يعرف بقي هيحصل ايه في حياه عم بعد ما دخل الكليه وشاف كل دا وهو لسه سنه صغير
- لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية أغتصاب مرات عمي كان السبب في شرمطة عيلتنا)